Thursday, September 18, 2008

中秋番外篇﹣snapshots

放假無乜嘢做,影吓相囉!


認唔認得D地方呀?

13 意見:

Anonymous said...

大叔幾時出寫真集呀??

Wordy said...

又會去到土瓜灣既?

Ogake said...

中間行左二同右一,一定認得啦!

Anonymous said...

哈哈~
呢個係我童年回憶嚟架喎~
已前住係附近嘅唐樓...
啲牛牛味仲... = =

CH Mak said...

想考我地图通?
一睇就知系马头角啦。。。

naruto said...

欣宜 :
邊隻寫真先?

wordy:
搭錯車

ogake:
第一行右二無理由唔識

邪留丸~:
原來你細個住牛棚斜對面個屋苑,所以叫邪牛丸

ch mak:
馬頭角?唔識㖭!
有尖沙咀,大圍同土瓜灣

光.軍 said...

你o既行程都好牛好煤好消吓喎...有無去埋姓宋o個度呀? 今期牛X有咩藝術展覽呀?

casper said...
This comment has been removed by the author.
largeheadboy said...

認得認得!
紫色的花花係咪 photoshopped?不過都好靚!

casper said...

幾時幫我影沙龍?

naruto said...

光.軍:
牛X無野睇

largeheadboy:
D相今舖全部經photoshop執色

casper:
你當我龍友呀?

Leo said...

got on the wrong bus? funny!

卡臣 said...

我在牛棚返過一個月工

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...