Friday, September 5, 2008

最近食D乜

數碼港無啖好食,試過去香港仔食太興,已經覺得係天下美食,以後會去多D。
紿終大部份日子都要喺數碼港開餐,試下新意思。。。去foodcourt食過意粉餐,睇住佢煮,亂糟糟,雞手鴨腳,白汁同煙肉都太少,我煮好過佢。


去超市International(其實咪係百佳)買沙律;咦,呢個得喎,不過唔飽


第二日繼續超市,今日食三文治,水蛇春咁長嘅名,其實係白汁碎蛋雞肉麥包,又幾得喎,以後食呢D算啦,不過都三十幾蚊一份


呢個係早餐,唯一一間選擇,個蕃茄菇菇通幾特別,似茄膏,味好濃


又係早餐,今次係九龍灣,食咗個panini,係唔似巴黎食嗰隻,但煙肉+蛋+麵包,實好味架喎


收工收得夜,有一晚早D走咗去旺角,又係吉野家,終於試咗呢杯紅豆綠茶,幾好味吖,又D似草餅


好耐無食好嘢,邊個有興趣同我去拆番餐?

6 意見:

Ogake said...

我最近食既野仲激呀~你又有無興趣同我食丫?

maymay said...

仲未有同事陪你食飯咩?
响公司埋到堆未呀?

Anonymous said...

就中秋啦, 一於家好月圓食返餐啦!

naruto said...

ogake:
有咩野咁激?C呀?

maymay:
堆就埋到,但好多帶飯或者食飯時間唔同,所以好多時都係獨食!

朱朋:
講起食飯就苦del del 啦!諗晚餐飯真係覺得同枱嘅人影衰哂D香港人!

Anonymous said...

我都想食餐好喎!

naruto said...

karvitz:
南區有無興趣?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...