Monday, September 1, 2008

再投訴

有個自以為係靚女嘅MISS公然冚佢學生一巴,打到學生伸哂脷,佢打完人仲笑喎,仲夠胆拎嚟做廣告,離譜呀!


另類推介:請往casper嘅blog欣賞城城精湛嘅演出,重新配上廣東詞,笑到反艇!

8 意見:

casper said...

diu, 男人老狗叫張欣欣, 我真係唔會俾d仔女去補!!

不過如果個miss一巴可以打到我個仔女攞好多個A, 我又唔mind俾佢多一巴, 打多幾巴都得!!

阿寶 Francis said...

哈哈~!! 我喺巴士度睇...我幾想比個caption 佢, "你個懶鬼~!!! 得我打x醒你~!!!!"

naruto said...

casper:
係啦!D男人老狗真係唔知醜呀

阿寶 Francis:
但係佢打得好小心,唔可以整爛件名牌衫

Anonymous said...

呢個廣告喺巴士成日播...好煩~~

largeheadboy said...

呢個真係廣告嚟架?

naruto said...

欣宜:
一程車播八次呀

largeheadboy:
巴士勁播,今日無線都睇咗兩次

卡臣 said...

一年後
amanda tann已經喪夫
人生無常

naruto said...

卡臣:
係呀,真係唔好亂打人呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...