Sunday, September 28, 2008

千金豪買心頭好

從來無買呢個口靚仔牌,但今期買滿$800有遮送,把遮好騎呢,一見鍾情,即刻揀貨,最後買咗千幾銀,仲JOIN埋VIP㖭

8 意見:

Ogake said...

嘩~ 好闊~~~~~~~綽呀!

Anonymous said...

大叔...
你好有錢喔~

Anonymous said...

俾老人家當拐杖用架??

naruto said...

OGAKE:
買衫番工呀

邪留丸:
窮家仔嚟架

欣宜:
你把臭口同我有得揮

casper said...

係唔係5cm?
佢d衫唔啱我, 好難買到HK$800!!

naruto said...

casper:
我都以為係,但買到D無咁潮嘅款

Leo said...

oh it's a bit...freaky!

casper said...

我講係size問題, 件件都唔好岩, 可能我唔係model身型...

一樣太短, 一係腰圍太大, 好難先買到年岩既!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...