Thursday, September 25, 2008

王家沙

與朋友飯局於圓方,"DOU"咗一個圈,揀咗王家沙,食過黃埔嗰間,覺得麻麻,覺得佢煮完上一碟無洗"獲“,有唚魚味,但係今晚又OK喎!

5 意見:

Ogake said...

我初食王家沙都係黃埔那間,都唔差架~
反而後來開多左~先至keep唔到個水準~

casper said...

係唔係下星期一???
我等咗好耐...

Anonymous said...

我食開香港仔o個間喎!

Anonymous said...

有無叫臭豆腐食呀~

naruto said...

疴脹茄:
我食過第一次就怕咗,今次都叫克服心魔

卡屎扒:
係呀

卡威治:
呀!可以去食LUNCH喎!

匿x名:
我唔食臭野

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...