Sunday, September 14, 2008

中秋節

快樂

14 意見:

男人老狗 said...

快獸條...心肝定?

中秋快樂啊!唔好食咁多月餅,食滯就唔好啦!

Anonymous said...

恭喜晒!搵到個伴!
祝中秋節快樂,團圓收場。

supageti said...

人月兩團圓啊!^^

largeheadboy said...

有佢地祝大家中秋快樂特別 warm~~

Anonymous said...

快獸喺文萊結完婚返香港呀??

Ogake said...

搞咩有一個係復刻版咁既?黑白既?

naruto said...

男人老狗:
我都"鄧"阿快獸開心呀

ps:除咗係餐廳食咗八份一,今年未食過

karvitz:
我都恭喜你歐洲海旋歸來

意粉:
最緊要身體健康,健康就要乜有乜,識做啦,咪扭D細路脾氣...中秋節快樂

largeheadboy:
我第一次見灰色嗰隻覺得勁醜呀

欣宜:
丹

OGAKE:
其實兩隻都係限量版,一隻黑白,一隻腳透明

Anonymous said...

恭喜晒~
快獸終於有另一半喇~
中秋節快樂~

naruto said...

邪留丸:
中秋節快樂

下次快獸生仔大結局

Anonymous said...

叫咩名呀個個…

casper said...

aiya, 好幸福啊!!
終於見到快獸另一半...

maymay said...

成雙成對咪好囉,不過就真係....醜鬼樣呀!^O^

casper said...

呵呵! 終於有人出聲(醜鬼樣), 我只如講多句, 物似主人型!!

naruto said...

DragonGirl:
我都唔知

casper:
人唔係單靠外表嘅!

maymay:
真係幾架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...