Friday, September 26, 2008

警方拼圖

拼出以下四名疑犯

一號:OGAXE
你個樣原來無乜特色,好難砌


二號:阿狗
似過你自己嗰張啦


三號:CaspXX
我覺得你係咁樣架喎


四號:通粉
靚唔靚jet?

10 意見:

supageti said...

Um[鳴門依排梗係做野做到 short 左] ~ 巧靚呀 ~~~ 哈哈 ~~~

Anonymous said...

超似呀~
大叔可以轉行入警隊負責疑犯併圖。

Ogake said...

嘩哈哈~~~ 好好笑~
謝謝你的拼圖呀~ 你講得好岩呀~ OGAXE個樣真係無咩特色~ 但你都整得好似啦~~
阿狗又真係好似~~~~
Naruto好野~俾個叻你呀!

maymay said...

又真係好好玩喎~

supageti said...

我自己整左張,不過點睇都唔多似樣。:p

naruto said...

意粉:
長期都short short 地
巧靚呀 。。。你讚你自己呀?

欣宜:
比你個樣嚟我幫你砌

OGAKE:
唔夠野揀,自己畫仲似

maymay:
你D相成日得個背脊,無得玩

supageti said...

你話咩就咩啦,嘻嘻 ~

依度吖,唔該 ~

maymay said...

我自已整左喇,仲好靚添~ ^o^

casper said...

uncle係唔係玩野? 我個樣邊似咁??

naruto said...

意粉/maymay:
靚靚靚,高貴嘅女士,一定係用咗XX美顔霜,增加嬌媚

casper:
明明似吖

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...