Monday, September 29, 2008

衛生的手信

老狗台灣公幹返嚟,送上手信一袋,一開見到我鍾意嘅天仁茶包,同埋。。。
咦!呢盒咪係傳說中“多謝呀家姐"嗰D野,咁激?
唓!原來只係棉花糖,
喂喂喂!國慶我攞出嚟食賀賀佢!




老狗,多謝哂!

10 意見:

男人老狗 said...

送上真假茶包,物輕情意重呀!

今晚發生小意外,詳情請閱小弟卜。

naruto said...

估唔到卡啦蘇唔止唱爛波波,連你個車胎都唔放過

Anonymous said...

我鍾意個名:愛戀衛生棉花糖.good ar

留唔到言嗎??? 等我set下個blog先....

casper said...

上次我都有係西門町買, 佢仲有好多古怪野, 好得意...

Ogake said...

賣糖糖那間丫,我都覺得D糖糖好得意~
我都買左D糖俾小朋友做手信,但梗係唔係衛生果D~~
Naruto,個個去完外地都有手信俾你既?真happy呀!

largeheadboy said...

“前所未有的潔淨”
我驟眼睇以為係“廁所未有的潔淨”~~

maymay said...

點吃得落口呀!@_@

naruto said...

欣宜:
Mac機好多限制,你未必FIX得掂

casper:
仲有乜野得意野?

OGAKE:
"唔係衛生果D"你都買,食壞小朋友呀

好多手信咩?都未收到

largeheadboy:
"廁所未有的潔淨"。。。即係汚糟啦!咩野攪到個厠所汚糟呢又?

maymay:
mmmm.......未諗呢個問題㖭!

卡臣 said...

有無condum吹波膠?

naruto said...

有condom,有吹波膠,無condom吹波膠?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...