Tuesday, September 30, 2008

同學聚會

舊同學由多倫多返嚟旅行,令廿幾個十年無見嘅中學同學HEA咗一晚。。。當年中學美術班有七人,當晚嚟咗五個,全部都仲從事緊設計/廣告/印刷行業,勁呀!


影完覺得張相好五環標誌

18 意見:

Artman said...

你同另外四位同學中, 你應該係keep得最好的一個, 因為最少3個已有老態...

Ogake said...

嘩~ 你D同學~~~
你跳班架??

Anonymous said...

5個中大叔最靚仔又最後生..(真架!)

naruto said...

artman:
入面有三個變態㖭呀!我都老態啦!

ogake:
真係跳咗一年

欣宜:
同佢地比呀?多謝!
你咁早起身,今朝拍早班呀?

Fun said...

原來你係“第3街”中學代表~~ :)

Anonymous said...

我都想話呀~ 火影哥哥真係5個入面keep得最好嗰個。
係喎,差d唔記得你同另一個網友係校友添...(唔知你仲記唔記得係邊個,唔記得可以提番你)

maymay said...

仲以為係你d uncle添~^_^
右一那位係咪玩健身架?

Anonymous said...

我睇到8環喎...!

CH Mak said...

张相构图很有趣。。。
前面两个头型一样,面相相似;
最左最右两个平衡到整幅相;
中间的就像一个躉

casper said...

我睇到5個頭同奧運5環

黑柴 said...

係咪做設計一定要留羊咩鬚,五個有三個,但型格只是你似.

naruto said...

to all:
撞鬼囉!呢篇做乜咁多久覆?

fun:
做乜起我底?你識邊個?

black lab;
提我吖,我無印象

maymay:
我諗係啩!幾年無見,我以為佢肥咗咋

朱朋:
唔明

ch mak:
幾有默契

黑柴:
我想留頭髮多D

Anonymous said...

4副鏡 = 8個環 :p

Anonymous said...

RE naruto:
ALLEEXXXXX呀...30過後7個人住呀...

largeheadboy said...

你邊似佢地同學呀
佢地似你老師多啲喎~~

naruto said...

朱朋:
你真係細心

black lab:
佢識唔識我架?

largeheadboy:
mmm....佢地嘅問題大D

卡臣 said...

你外觀真係細一截喎
吃了防腐劑?

naruto said...

卡臣:
今年老左,追貼左

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...