Monday, July 28, 2008

INPUT

去九龍城德昌食魚蛋粉,十點半已經要排隊


無睇錯,碗魚蛋魚皮餃係我嘅,我都食魚架,吓哇?
咦!今日咁腥嘅;喂!換你碗比我吖


般含道Fusion,牛柳天使麵一般,阿媽個魚柳試咗少少,至少唔腥


大家樂“紐西蘭爵士牛扒“,推介,掂呀!


元朗生記山西刀削麵,間中去元朗都係為咗佢,麵彈牙,湯底好惹味


元朗awakening,午市幫趁,三個餐兩個係海鮮,叫第三個竟然賣哂;唉!老闆,咁就已經話你知咩係受歡迎啦!
唯有散叫,意粉好食但略咸兼已經無乜mood,no comments


input咗咁多,呢牌output海量驚人

12 意見:

supageti said...

食左幾多日呀?

Ogake said...

喂喂~無人想知你D output量呀!

Anonymous said...

嘩~
由九龍食到去元朗...
好為食喎...大叔 -o-"
你竟然食"魚"唔係哇?

爛 铜 said...

你看,為食的道路是多麼的漫長啊!

largeheadboy said...

好開心呀,咁多嘢食!
又提 output 啊!^^

naruto said...

supageti:
係四日嘅相嚟嘅

OGAKE:
Input完,諗到正橋用喺工作上,就係我嘅output

邪留丸~ :
我成日都食魚蛋架

Broken_black:
最緊要有人陪食啫!

largeheadboy:
我喺D問卷呀,徵友呀提到嗜好嗰攔,我都係填output喎

Artman said...

早兩個星期去左元朗的大家樂食爵士牛扒, 但係超難食, 完全feel到因為太多order, 所以製作非常求其...超唔掂

naruto said...

Artman:
大家樂真係間間唔同水準,天水圍都係差D架

Artman said...

我已經唔記得天水圍邊度有大家樂, 早三年前經常在三期出沒, 成日都要被逼幫襯對面天瑞的"我的茶餐廳", 難食到爆, 唯一就是懷念夜晚小販賣的腐竹雞蛋糖水, 唔知依家仲有冇呢...

casper said...

嘩...食咁多, 生即啊? 食死你啦...

naruto said...

Artman:
我住五期,唔知三期有咩食喎

casper:
經過今日一疫,即都無埋

卡臣 said...

食均港九新界喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...