Friday, July 11, 2008

菇家寡人

落雨落雨落雨,太濕啦,無煮幾日嘢啫,就連厨房塊"jump"板都“嘔"出菇,睇嚟要買過塊啦!

11 意見:

supageti said...

好似離譜左少少 …

Anonymous said...

不如用塊砧板培植下"靈芝"

Ogake said...

嘩~你屋企~~咁污糟既~~~

naruto said...

supageti:
洗得唔乾淨啩!

欣宜:
發達啦!

OGAKE:
幾架!呢幾日會專心執好佢

Anonymous said...

哈哈~
咁難有嘅菇菇都種到~
都好晒利喎~
naruto叔叔

largeheadboy said...

哈哈!話時話我細個屋企塊砧板直頭生啲木耳添呀!^_^

naruto said...

邪留丸:
我係過兒,等緊姑姑

largeheadboy:
我驚塊砧板有毒,要掉啦!

Ellen老師 said...

好嘔心~~

casper said...

嘩... 好核凸!!

naruto said...

Ellen:
初次嚟坐就話我嘔心:(

casper:
嚟咁多次都唔知我核突咩?

卡臣 said...

如果菇菇鮮色
就有毒!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...