Thursday, July 24, 2008

一丁友食飯

經過兩日嘅welcome lunch;今日又因要開會而得番35分鐘食lunch,所以今日食自己,去咗數碼港嘅法國廳。
之前食過焗豬扒飯,今日encore,真係好豬,正!套餐價$68


晚飯繼續孤伶伶,食拮野家


好攰!

13 意見:

Anonymous said...

在旺角食晚飯,好難先見到快獸喎!

supageti said...

依家知道上班族既辛勞喇啩?因咩唔番屋企食住家飯呀?

Ogake said...

"拮野家"都幾好味架~ 我都好喜歡,不過近來不能吃牛肉飯,你有得食開心過我啦!

Anonymous said...

嘩!68蚊個lunch, 夠我兩個食19日早餐呀!

Anonymous said...

都係"豬扒"啱你多d ~~ 哈!

naruto said...

karvitz:
有幾何放工會落旺角吖,不過香港仔就仲少

supageti:
一向都知,唔好講到我好似D唔駛做嘅大少咁!
阿媽一星期只煮一餐

OGAKE:
一個人食無咁好味呀!

朱朋:
數碼港food court都要$40,係唔係應該食方包?

欣宜:
係呀!一見豬扒我就好開心

爛 铜 said...

2元一分鐘,好豬!

largeheadboy said...

數碼港搵食好艱難吧?
嚟嚟去去都係嗰幾間
我識得啲人多數帶飯~~

supageti said...

咁 Uncle 同 Auntie 其餘咁多餐都出街食牙?

F4 said...

吉野家是我最愛.

naruto said...

broken_black:
唔明?

largeheadboy:
其實有野食,不過貴

supageti:
多數出街食,有時煮個麵咁囉

f4:
我鍾意“牛井"

Leo said...

火少:

去拮野?咁有冇試你估唔到佢係咩嘅「綠茶紅豆冰」先?

浮兄:

你至愛?咁點解你會唔知有「綠茶紅豆冰」先?

naruto said...

leo大爺:
要加錢架,唔食,慳得一蚊得一蚊呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...