Sunday, July 13, 2008

街頭超人

今日終於睇咗,套戲好短,得個半鐘....
感覺成套戲比較散,想講嘅野好多;超多特技都只係陪襯;用超人戲包裝,其實係愛情片;大量笑料,原來係大悲劇;真係殺你一個措手不及


最後一提,Will Smith表現幾型,但Charlize Theron變身後仲型
你地有無睇?落雨無節目,聽日去睇功夫熊貓.

9 意見:

Donald Kwan said...

睇咗啦

http://donaldkwanmovies.blogspot.com/2008/07/hancock.html

Anonymous said...

我都睇左,女主角變身我都好驚奇,幾富娛樂性,幾好睇!

largeheadboy said...

will smith 真係幾型仔,不過呢套興趣一般。

naruto said...

Donald Kwan:
今日睇埋熊貓,我覺得熊貓好睇D

Rempei:
一變身要化smoky eye架

largeheadboy:
呢套太多close up同搖鏡,睇得唔舒服

黑柴 said...

ok la, 冇mud(點打?) expectation, 我都覺得熊貓好睇D!

Leo said...

女魔頭真係幾得!齣戲都幾好玩,但同行小友話係爛片喎!真係見仁見智!

Ogake said...

熊貓應該幾好睇~~ :)

Anonymous said...

但我喜歡"街"片多d, 可能我貪心啦!有特技,有愛情,有笑料,有故仔, 好多空間比我!

naruto said...

黑柴:
咪就係得OK囉!爭少少就會係好好架!蹝料

Leo:
咁又唔會係爛片

OGAKE:
照鏡啦

朱朋:
熊片一樣有特技,有親情,有笑料,有故仔,仲有一段教壞細路嘅父子情。。。>熊貓個老豆係隻鴨

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...