Saturday, July 19, 2008

DHL特約﹣向世界出發

今集有謝老四帶你去東涌。。。
佢話:男人可以口水流,唔可以下流
所以今日去咗Novotel嘅Essence食"普飛"


食咗咁多,一眼睇哂


飽得滯,變咗向男界出發。。。舒服哂

跟住上昂平360
原來NGoNG piNG, 隱藏三個NG,唔怪得之咁多NG la,真係唔老黎!


星期五喎!都咁多人嘅?


排咗十五分鐘,終於上車


5,4,3,2,1,衝呀!


都唔激嘅!仲搭咁耐,又無冷氣同風扇,sauna咩?


去到昂平廢墟,好唔吸引


心經簡林


最後出場嘅係心口貼住湖南旅遊貼紙嘅四個遊客,佢地發揮湖南衛視舞動全城打不死精神,由隊尾攝吓攝吓咁打足幾十人占,勁!
評判楊楊比你十分



11 意見:

Leo said...

都唔激嘅!仲搭咁耐,又無冷氣同風扇,sauna咩?


POOR!


發揮湖南衛視舞動全城打不死精神,由隊尾攝吓攝吓咁打足幾十人占


SIGH!

supageti said...

日光日白食布飛 ~~

Anonymous said...

食"暴肥"反而食咁少??奇怪喎!
綠色中袖衫果個係咪你嚟架??咁有型嘅@@

Anonymous said...

食咁小...唔似naruto叔叔喎...
係喎...綠色衫嗰個...你朋友嚟架?

Ogake said...

好似睇緊記者報導咁~~俾你影到打尖,勁~

largeheadboy said...

哈哈!佢地仲好似扮無知咁!
essence 我都食過 lunch buffet,正啊!

naruto said...

leo:
簡而精呀吓

supageti:
唔通黑揞揞先食呀

欣宜:
佢咪謝老四囉!

邪留丸~:
連你都唔認得我?

ogake:
無記駐東涌特約記者火影現場報導

largeheadboy:
我情願比佢過,驚同佢地一架車

Anonymous said...

大叔有無玩過呢個 game 呀? 超難坃
我 stuck 咗喺 level 10 >_<
http://www.miniclip.com/games/magic-pen/cn/

Anonymous said...

小弟昨日於案發現場遇到同類打尖事件,不過唔係湖南幫,疑似尼泊爾(有樣睇),手法相近... (扮)唔識聽中文,可能佢地以為反歧視立法包括小數族裔唔駛排步... 申訴完畢.

naruto said...

欣宜:
mac機玩唔到

linus:
我成日都話:我唔係歧視國藉,係歧視你嘅行為

卡臣 said...

3個NG的密碼
終於被你揭開
好嘢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...