Saturday, July 5, 2008

好歎呀!

幾年無遊船河,今日帶埋快獸開工,上船跟影相,玩足半日好開心;天氣勁靚心情正


帶住Model D Props扮吓型仔先...
呢隻般可容納五十人,好闊落;$7000全日,其實好吸引,不過嚟緊D日星期六,日已滿


隻船駛去赤柱繼續拍攝,未見過咁靚嘅赤柱


而家個人仲"朗下朗下“,早D瞓,bye

10 意見:

Ogake said...

點解無人係架船上面既?係咪你包左呀隻船~得你一個既??
今日咁曬,你有無變左村姑咁黑呀~~D皮膚??

maymay said...

拍水著寫真乎?
唔知典解呢,睇親'tango'紙巾最新個廣告,就覺得個主角係你~~ ^0^

Anonymous said...

你呢個星座小王子look...好索 XXXD

既然你咁怕"欣宜"
咁我以後改名做"曱甴老鼠蛇同鬼"啦!

supageti said...

咁曬 ~ 唔駛預我 ~ 哈哈 ~

supageti said...

又話增左肥?仲係咁奀既?

Anonymous said...

欣宜妹妹
你都係叫返"欣宜"喇~
親切好多架~
"曱甴老鼠蛇同鬼"
個名咁長唔啱你
由得大叔驚吓囉~
哈哈~
ps:"星座小王子"look真係幾好喎~

naruto said...

OGAKE:
係呀!包艇呀!攝師師模特美指化裝司機通通都係我,好孤單呀!
哂紅咗D囉!

maymay:
拍唔著寫真...
嗰個小朋友我生得佢出喎!

欣宜:
名點可以亂改架!又唔係得一個欣宜
ps:我個係禮服幪面俠look

supageti:
喺船艙歎住冷氣哂太陽,好舒服架呢!
塊面影相己經肥咗好多

邪留丸~ :
咁我要買咗頂帽佢

黑柴 said...

有冇落水游兩嘢?

naruto said...

黑柴:
做野呀!玩咩

卡臣 said...

$7000蚊除50人
都係$140

勁抵!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...