Friday, July 25, 2008

真係好攰

預咗新工辛苦,但都超出預期。
四日開五個會,今日解決兩個job但即嚟三個,點拆掂佢呀?

15 意見:

supageti said...

唔係老闆請你番黎做咩?哈哈 ~

加油啦,老友!

Anonymous said...

ho...go go go , impossible is possible...meow~

casper said...

行d講句, 出黎做野係咁架啦!
俾心機啦...

naruto said...

supageti:
唔係做花瓶咩?

pussy meow~:
會啦!今朝又拆咗一樣啦

casper:
會架啦,係心急啫,想快D見成績嘛

maymay said...

自由身變困獸鬥,唔辛苦就奇~

Anonymous said...

年紀大係差d...哈~~

largeheadboy said...

我都係放完假返到嚟兩個禮拜之後嘅今日先至清晒啲嘢咋~~

supageti said...

依家無依個位嫁喇,大哥 ~

Anonymous said...

証明一樣野~能者多勞!
唔係讚你, 而係我成日都咁安慰自己:p
比心機啦!星期六日玩盡d囉!

naruto said...

maymay:
下星期應該可以專心D,今日進度理想

欣宜:
呢樣我認呀!差幾年真係差好遠,但決定快咗,效率高咗

largeheadboy:
我無放假喎!

supageti:
花盆都得啩

朱朋:
下星期嘅時間表已列好,一定做能者

Anonymous said...

我以為你寫...一定做能死(嚇死我)

Anonymous said...

"差幾年真係差好遠,但決定快咗,效率高咗"
有d野真係會快左, ha ha!

naruto said...

我幾時有咁爛口
係呀!output快咗

黑柴 said...

i also hate meeting alot, so called brainstorming several hr but end up no solution nor conclusion, just wasting time sitting there.

but u work in creativity industry, maybe meeting is really necessary and fruitful. no worry, quite sure u can handle this as u work fast.

naruto said...

黑柴:
brainstorming meeting當然無問題,但D例會/mark價會其實唔係好關我事囉!

星期五已經跟番上進度,醒!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...