Wednesday, July 2, 2008

床底寶箱之史前郵票(一)

supageti寫得咁開心,我又喺床底剿D珍藏出嚟!我由小學儲到中學,都有幾本架!
先寫下香港郵票
十九世紀畫像郵票 ﹣86年出品


香港花卉 ﹣85年出品


香港花燈 ﹣84年出品


香港魚類 ﹣81年出品


英女皇伊利沙伯二世六秩壽辰紀念 ﹣86年出品


最後係十二生肖 ﹣67至78出品,呢套係後期成套買番嚟,唔係67年已開始儲呀!

9 意見:

supageti said...

點解唔繼續儲既?

supageti said...

點解 link 煎雞翼既?哈哈 ~

Artman said...

想當年我都有呢幾套呀
不過本郵票簿已經唔知去左邊. 我呢d經常掉野既人, 0個一刻覺得冇用就唔要. 如果冇掉, 依家應該都可以賣得下錢....

Anonymous said...

我都有那套十二生肖郵票,後尾送在比我姪女,點知比佢掉哂 !!

naruto said...

supageti:
轉行儲垃圾,又要儲文具同玩具,分咗心。
雞翼,mmm.....真係食“矇“咗!

Artman:
我老咗都係靠佢地

galaxy:
好多時D郵票都係咁嘅下場,我姑姐儲嗰D比咗我,我細個唔識貨,見佢舊舊咁,又係掉咗,嗚!

CH Mak said...

哇,以上全部的郵票我都有。只是多謝老爸幫我跟哥推動集郵這個興趣。但所有郵票跟首日封都應該埋藏在美國老家的某個大箱子裏面。。。

英女皇那套很美;尤其$1.00那個,好英!

naruto said...

CH Mak:
竟然全部都有,真係估你唔到喎!

casper said...

你床下底好大架?? 咁多野既??
係wow, 唔記得搵幼稚園畢業相tim... :p

naruto said...

casper:
有幾張床啫,我都未搵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...