Thursday, July 3, 2008

一人餐

一個人獨居
一個人工作
一個人開餐。。。

一支公去飲茶


必勝客一人餐


Mos Burger新野,Caesar Hot Dog +炸蝦


自製餐肉炒飯


餐餐一個人食,閹悶呀!

19 意見:

supageti said...

嘩 ~ 你真係食炒飯牙?!

Anonymous said...

一個人可以是孤獨也可以是自由 ~~

Ogake said...

你個topic應該係"獨居長者的生活"

Anonymous said...

閹悶?
咁嗎搵個人陪下你囉~
老狗都幾好架~
呵呵~

maymay said...

做乜又响個地下度食飯呀!

識得用豆角餐肉蛋炒飯,又真係幾另仔喎~

supageti said...

用芥蘭炒仲何唧呀 ~~

maymay said...

又打錯字,我讚你{叻}仔呀~ ^_^

naruto said...

supageti:
唔食礶餐肉過期啦!仲有,我D唔係冷飯嚟架,煲起雪咗兩粒至炒架。

欣宜:
咁自由多過孤獨,下過食嘢就難攪D

OGAKE:
呢篇我實寫,你放心

邪留丸~ :
無雷公咁遠

maymay:
今次呢張係枱嚟架
用倉頡打字,你都叻女呀!
ps:第一眼睇已為讚我靚仔㖭!

supageti :
雨水過多,芥蘭又貴又唔靚

Leo said...

摩斯漢堡,好似好好味噃!

悶呀,你前排好似成日聚餐架!唔揾下飯腳陪你?

黑柴 said...

好似好好味! 我鍾意飲茶,叫埋我啦!不過你攞位!

naruto said...

leo,
好味到蝦尾D縠都趙埋!
咁住得遠搵鄰居陪你食咩

黑柴:
我今日又飲完,一丁友飲茶,感覺真係好阿伯
天水圍喎!你係咪嚟先?

supageti said...

煲起雪咗兩粒鐘至炒仲唔算冷飯牙?哈哈 ~

有一排我朝朝自己一個人去飲茶,一路飲一路嘆報紙唔知幾好 feel,不過後尾覺得好肥又嘥時間先轉左去 100 分。

naruto said...

supageti:
我去飲下午茶時段,唔駛等位又平D,不過要搭枱;今日個同枱大叔話我大食,咁都食得哂,我啞咗唔識答!

supageti said...

哈哈,朝早上屋村茶樓都有特價,都係要搭枱,成枱阿直/阿無,不過我唔會同佢地搭訕既 ~

casper said...

一個人飲茶真係未試過, 唔知叫咩好, 好多野都想食...

Leo said...

我係你鄰居喎,下次早啲發帖吖唔該!

話時話,天水圍都冇摩斯漢堡喇,同你住邊有咩關係?

Anonymous said...

查實我見到第一幅相都想問山竹牛肉同叉瀨蛋撻係咪同一餐,我諗我實食唔晒...
另想問黑椒麵同 HD 牛奶雪糕邊度有得賣...?

naruto said...

supageti:
我呢隻廢話組,搭訕無難度

casper:
當你個個禮拜都去,就唔會有呢個問題

leo:
一於咁話
我去咗觀塘見客,跟住一丁友食晚飯!

l@wbs:
當然係一餐,得兩樣唔夠喉
黑椒麵。。。百佳
HD牛奶雪糕。。。7仔

卡臣 said...

漏咗:
去廁所都要一個人

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...