Sunday, February 3, 2008

寵物

噚日講朋友嘅寵物,今日講自己嘅!
自懂性屋企都有養魚同龜,最跨張時屋企有七缸魚,五缸老豆,兩缸我嘅!阿媽就最鍾意龜。細個養過貓,狗,雀,兔同鷄。
其中有隻龜陪住我大,佢最初係表舅父細個時嘅寵物,後來到阿公養,阿公走咗後嚟咗我屋企,但喺佢四十幾歲時,有一日突然跌咗落樓死咗,唔知係意外定真係跳樓自殺呢?
佢走咗後阿媽唔肯再養龜,直到幾年前終於買咗佢。。。

佢叫小靈龜,而家冬眠緊,佢好貪玩,一食飽就會跟住人週圍行,唔陪佢玩會咬你架!


仲有隻巴西龜,同啲魚一齊養,鬼咁大食,游上游落好得意


阿爸就鍾意魚,而家老家養咗三缸,一缸金魚同神仙


啲金魚肥得得


神仙好靚但好難養


第二缸係錦鯉,好大條


第三缸係羽毛刀同波子魚,波子魚游水論論盡盡


羽毛刀怕怕醜醜,但真係成條羽毛咁,好盞鬼


我自己就養粉紅斑馬同鳳凰,靚唔靚?



你地有無養寵物?

7 意見:

Anonymous said...

我養過他媽哥池, 養過小強, 養過鬼仔, 養眼, 仲養過你...哈哈!
祝順利起機!

naruto said...

幾時養過我?養我,好貴架!

Ogake said...

你老家咁多魚既~~~好似開水族館咁渦~~
我屋企養小狗狗的,遲D post出黎過你睇~~
P.S. 喂~恭喜你呀,玩得開心D,影多D相呀!!

Anonymous said...

好得意呀~
你啲波子魚魚,會唔會好難養架...?
我自己...養咗電蟲囉~^o^
呵呵呵~
祝各位身體健康~開開心心~

naruto said...

ogake:
快D影你隻狗嚟睇吓啦!

邪留丸:
波子魚唔難,水夠暖夠食物就得!

卡臣 said...

錦鯉同金魚啱年長人養
你養粉紅斑馬同鳳凰
襯你啲

naruto said...

卡臣:
衰公,粉紅斑馬同鳳凰+隻龜,死哂啦:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...