Tuesday, February 26, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第七回



變態!連鄒靜都有,上星期一開始就知輸硬,聽到我便秘,第七票係我投嘅!

開始知ogakeD口味,三線打落女歌手嘅碟,相信你仲齊過HMV.

判輸嚟打!今期派夠三個人,林保怡+歐陽震華+蒙嘉慧,歌名"星期日“



再upload一次,睇吓得唔得


歌詞


聽吓ogake出咩先?



ps:喂!阿fun,你認真諗吓加唔加入啦!對手好強,我唔捱得好耐㗎咋!

29 意見:

Anonymous said...

oh my god!竟然連最愛的林保怡都出埋....
呢隻碟.... 我其實幾中意首〈兒女〉。哈哈

Ogake said...

喂~~上面Round 5張相錯左呀~~
俾你知道左我喜歡三至八線女歌手呢個怪癖添!!

Anonymous said...

Off Topic
送你一條Link:
http://choi_sam1208.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=979435

唔知似唔似樣呢?

Wordy said...

你首歌得一半,保怡都冇發過聲,我投唔到票住噃(你對手又有「過人之短」呀)

naruto said...

wordy:
全首喎!第一把聲咪保怡囉!

karvitz:
又中你D偶像?〈兒女〉我都鍾意,如果唔係都唔買隻碟啦!唔通為左隻〈星期日〉咩

你幫我搵到當年喺贊玉掉包嘅兄弟,thanks

OGAKE:
真係錯喎!輸到矇咗!

Fun said...

哇.. 咩歌黎呀,真係聽到爆粗~ 其實齋睇個唱片封套都夠恐x佈啦~

你對手有既野我都唔少架,無驚過啦~

Wordy said...

只得 30 秒

Ogake said...

喂~~你呢邊咁多reply既?我果邊截至呢一刻~都係零呀~

naruto said...

ogake:
文佩"零"嘛,咁都唔明;但無人投我票喎!
你聽唔聽到我首歌?

fun:
我拉票呀!聽到爆粗咁你係唔係投我"jet"?

wordy:
我呢度聽哂喎!有無其他人聽唔到呀?三十秒都夠爛啦

Wordy said...

係「非法收受利益」後,我心甘情願同流合污,投你一票!

好可怕……蒙小姐講野都唔得,仲去 rap,個 producer 明整蠱;林保怡溝女 :p;Bobby 最冇包袱最好噃

naruto said...

wordy:
send隻歌比你啫!唔算「非法收受利益」呀。

我鍾意蒙小姐架,如果唔係鬥到打和,我都唔放佢出嚟獻醜。
wordy,你睇清楚,填詞嘅係保怡

Ogake said...

我都係聽到30秒咋~~你再上去imeem再copy過條link再replace左舊呢個啦~

Fun said...

聽到講粗口仲唔係投你咩~

ogake,
文佩玲今次輸得好壯烈~

naruto said...

wordy, fun,
多謝投我呀!我好似奧巴馬咁,民調落後但係追番上嚟!多謝呀!

條link應該可以聽哂全首,enjoy

Anonymous said...

又唔係偶像咁核突,但佢有幾首歌我又岩啦。有無〈男人心 一字馬〉呀!呢首都好西啦!

贊玉兄弟....貢我要唔要同你調一調呀 ?XDDD

naruto said...

karvitz:
〈男人心 一字馬〉邊張碟㗎?
咁你投邊個架?

贊玉兄弟...我諗驗咗DNA先啦

Anonymous said...

對手放生你喎, 今次你應贏得清脆,我投你啦!

Ogake said...

放生? 哈哈~~~~我諗起關心妍:"是我太過愛你願意放生你~"

愛你就唔係啦,但讓下賽有咩所謂~咪等你臨X爭扎下囉~yeah~~
(文佩玲負責呢個 "yeah~~" )

naruto said...

OGAKE:
讓賽?駛唔駛呀?爛船都仲有三分釘

X係盆呀?

Anonymous said...

在雜嘜精選碟有。

講到咁樣,當然投你啦。

naruto said...

karvitz:
多謝一票

Gary Lam said...

今次第一次過來睇.
哇~ 咁好玩既~ 我真係聽下呢首野, 真係... 我好耐無試過聽到打冷震... 真係唔投你唔得喎~
文佩玲鬥氣呢只唱片, 求其次找黑膠都找唔到... 《誰曾待我好》的確好西, 但相對星期日, 真係比了下去.

naruto said...

Gary Lam:
逢星期二鬥一次,有興趣又頂得住就嚟投吓票啦!

黑柴 said...

林保怡大陸翻版碟嚟架? 個封面都好肉酸限皮吓! 又係無記啲咩鬼電視劇主題曲呀? 好難頂,投你一票!

naruto said...

黑柴:
正版嚟架!雖然醜過翻版
金枝玉X主題曲囉!
多謝投票,下期再嚟啦!

Anonymous said...

最後一段歌詞唔知係咪特登整堆歌名, 影衰晒<這些那些>...

naruto said...

l@wbs:
你係唔係投我架?

卡臣 said...

好堅呀你哋
retro到爆~

naruto said...

卡臣:
D link爛哂啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...