Tuesday, February 19, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第六回



梁朝偉真係唔得罪得,累我首次食旦,果然係旦旦影帝,亦證實fans除咗盲目,仲係聾嘅!
今日派出都係勁多fans嘅楊千嬅,佢除左間中有好歌外,亦多爛歌,呢隻碟買咗真係呻笨
金曲當年情,阿jan作詞都無面比,真係難聽




歌詞


ogake定投我?

4 意見:

Ogake said...

火影太忙,加漏左我條link,等我係度post番先,唔係點比拼:
http://ogake.blogspot.com

sure win!

Anonymous said...

呢首雖然騎呢,但係楊千嬅都算唱得合格,雷頌德都有心機做首歌,ogake嗰首比較上爛少少喎...

Wordy said...

個 production 算合格,只係十個「頂唔順」楊姑娘既國語。

計埋今個禮拜,你地應該打番和(唔好望有奇蹟喇),下星期再鬥過喇。

Anonymous said...

幾乎係 Paco 時期最難聽一首,不過我覺得有其他更難聽;加上我咁鍾意佢,點可以投你呢...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...