Monday, February 25, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎-最美麗的第五day

到巴黎啦!
一早起身,落樓睇下間酒店,其實好細間


我搭過嘅最細電梯,佢寫可搭三人,但兩個人都已經爆哂,噚晚搬埋行李更要分兩次


仲有個花園仔,幾骨"子"


法國面包咁出名,買個當早餐先;唔!好一般


食完即去第一個景點﹣﹣﹣凱旋門Arc de Triomphe,天氣靚到一舊雲都無,即影張postcard先


快獸有嘢講


跟住沿Av. des Champs-Elyesees(向瀉例瀉大道)到下一景點,兩旁啲舖頭得HMV開咗門,入去聽咗陣法文碟,幾好聽!


去老麥食多次早餐,咦!有碟聽,幾好喎!


影完相先知原來已經到咗Pont Alexandre III(亞歷山大三世橋)


中途有生果檔,買咗盒超紅士多啤利,好甜呀!


離遠已經見到鐵塔Tour Eiffel,但行極都行唔到,最後一轉彎,終然到啦!


去過東京鐵塔,大阪鐵塔,多倫多CN Tower,終於到艾菲爾鐵塔,同佢影張最四正嘅wallpaper先。
某年楊千嬅演唱會,蔡德才喺度彈手風琴嘅畫面突然彈番出嚟!有無人記得?


鐵塔下係Parc Champ de Mars(戰神公園),有棵"梅花?"開得勁燦爛


終於可以喺到唱伍姑娘嘅首本名曲"失落於巴黎鐵塔下"(La Tour Eiffel La Tour Eiffel 代我隱藏傷感 ......)


心情靚靚,影相影相


去到Palais de Chaillot(夏瑤宮),諗起張國榮特輯佢喺度走嚟走去,但唔記得個故事.從呢度望鐵塔,perfect


今日食Lunch Set,好正仲好飽,係個法包差D,發酵時間唔夠,用嚟點湯就OK!


快獸最鍾意個雪糕,好Creamy,好肥仔呀!


跟住去Musee Bourdelle(布戴爾美術館)
展品佈滿室內室外,室內做緊Henry Moore嘅展覽,中環怡和大廈嘅彫像就係佢嘅作品,值得推介。但室內嚴禁影相,影咗一張先知。


跟住去Cathedrale Notre-Dame de Paris(聖母院),啱啱做彌撒,聽吓聖詩,細個讀十三年天主敎學校望彌撒嘅感覺即刻番嚟,祈個禱先;
講番座教堂,1160年建,內部最高點達32米,係哥德式建築最頂尖一座,好靚


出嚟已經黃昏,河邊景色醉人;咦!點解去咗小樽嘅?


最後節目,Lafayette(老佛爺)掃貨買手信


番酒店附近食印度包,羊肉腸同雞肉包加沙律,好味。


今日好滿足,早抖

13 意見:

Anonymous said...

"向瀉例瀉大道"我鍾意!

supageti said...

又飲可樂?哈哈

借問聲「大阪鐵塔」即係 ben 樹呀?

naruto said...

朱朋:
一路行一路瀉係佢特點

supageti:
可樂我慣咗口,今次套餐要另加四歐羅,咖啡只需加0.99歐羅,好死蠢。

唔係叫大阪鐵塔咩?
http://yingyi.idv.tw/photo/2005JP/304.JPG

supageti said...

哈哈,都估到你係講依壇野,依個塔叫「通天閣」,依家係個展望台,曾經係樓下經過,但無上去。

http://www.tsutenkaku.co.jp/

supageti said...

算啦,鍾意飲咪得囉,你又唔係俾唔起 ~ ^o^

naruto said...

supageti:
原來有名架,唔地除喎!

俾唔起架,飲完可樂又要出去賣唱啦!

Anonymous said...

賣唱...唔係唱爛歌下嘛?

naruto said...

black lab:
我有將靚歌唱爛嘅本領,叻啩!

Anonymous said...

與poster 男合照好有feel 喎!:P

naruto said...

karvitz:
得一張有feel咋?

Ogake said...

我都覺得果張相影得幾靚~
見到巴黎鐵塔我反而諗起彭羚的"手提巴黎",幾岩聽架~

naruto said...

ogake:
即係影得我靚呀?
等我剿返出嚟聽

phyllis said...

見到d相, 我諗起兩年前的trip! 希望今年可以去多次!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...