Friday, February 22, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎-EQ崩潰的第四day

第四日超多意外,最黑仔的一日

因為要搭6:00pm Eurostar往巴黎,今天只plan了兩個景點,諗住輕輕鬆鬆去車站,見大把時間,影埋張早餐枱比大家睇


第一景點﹣﹣﹣Kensington Palace,原來又喺Kensington Garden入面,早知噚日去埋;呢度係戴妃生前所居住嘅皇宮,唔算好靚,仲有D冷宮Feel;我地八點幾就去度,太早,無得入去參觀


想去Design Museum,跟書出咗地車站,出咗第一個意外。。。無路牌,問人又無人知,咁啱有三個Starbucks少女攞住壼咖啡比人試飲,佢地諗咗陣都唔識,敎我地往某地方再問人,臨走前比咗杯細咖啡我地,仲話:"Keep your body warm',嗰刻,點止身暖,個心仲暖;
決定搭的士,個司機竟然敎我地行去;Starbucks眾少女同司機,你令我對倫敦加咗分。
原來正確方向就係早兩日行過嗰邊,於是又見到Tower of London


仲有Tower Bridge


今日天氣靚D,啲相出嚟仲靚過早兩日


落橋後司機教轉左,但Tower Bridge職員點我地向右,跟咗向右行,去到一個Mall,叫More Mall


出去竟然到咗London City Council


仲可以近距離影到呢張Tower Bridge Postcard相,都算"意外"之喜


行吓行吓,去返左邊,終於到咗。第二個意外又嚟啦,原來今日Design Museum只會得一個展覽場開放,其他館休息,但唯一個館做Architect的展覽,唔係我嗰科,我放棄


行咗咁耐,疴篤尿先,厠所都好有藝術氣息喎


正徬徨唔知去邊好,奇蹟又出現;原來嗰區係舊碼頭改建成藝術區,所以幾條街全部係舊建築,好似入咗舊片場咁,影呀影呀影呀!


拍魔街理髮師得,教父又得,拍咸濕教父都得


試吓變黑白,等佢感覺更強


影完,出去搵嘢食,第三個意外又嚟啦!朋友架相機由去舊區起影嘅相勁震,結果,喺舊區影我嘅相唔鬆郁矇嘅得番一張,so sad


Lunch Time,無咩選擇,見呢間排哂隊,就佢啦!我一去條隊就開始無人,咩我咁大影響力?呢餐好味到不得了,個沙律樣衰衰,但材料非常新鮮又爽脆,鷄肉焗薯好香,好Rich,朋友連皮食埋,個漢堡包不得了,仲好味過Burger King


快獸都讚好,yeah


第四個意外。。。距離搭Eurostar時間好鬆動,但我地決定早D番去,但我上錯地鉄,在下一站轉車時竟再上錯,一錯再錯下,我開始緊張。
再轉時轉啱喇,又到地車delay 再delay,試轉第二條線,但廣播先話要十分鐘再改要廿分鐘才有車;我地決定早兩個站落車行番去酒店,即跨過Kensington Gardens,今朝都行過,預計二十分鐘應該番到去酒店。
結果番到去,四點九,本來正當十五分鐘就可到Eurostar車站,但怕地車仍有問題;
酒店服務員敎改搭巴士,只需二十分鐘,但行去巴士站又要十分鐘,見到街口有架的士,我同朋友對望一下,決定上車,我影相時仲喘緊氣


十三英磅換來安全到埗,都值嘅。終於上到Eurostar,鬆哂


兩個多小時就到,巴黎車站開哂暖氣(紅燈嗰D),原來法國比英國凍


之前未去過法國,一去到發覺地鉄站殘舊,仲有老鼠,到目的地,上地面條樓梯窄到離譜


路面蒼涼,人都唔多個,有人行過,即刻問路,咦!好靚女喎。到達酒店,check in,個酒店職員好靚仔喎!原來呢度盛產靚人。間房比倫敦大D,但個電視舊到可以放入博物館


第五個意外。。。即刻搵飯食,問靚仔邊度有嘢食,佢話All over the street。。。即係咁,我諗呢度仲蒼涼過天水圍,九點幾已經好似半夜咁。
見呢間意大利餐館外表斯文,咁夜仲open,就你啦!Menu全法文,waiter唔係好識英文,亂點一個pizza 同意粉。點知個pizza 係吞拿魚,個意粉應該係馬介休,真係"妖",有無咁橋呀;終於要括走個pizza面嗰D嘢,食咗半個餅皮,但係其實餅皮已受污染,有D味,"SHEET"


捱住餓瞓覺,凄涼

13 意見:

supageti said...

倫敦 ~ 硬係諗起哈利波特。

紅色床,好特別,嘻嘻 ~

Wordy said...

乜你兩個咁烏龍架 :p

硬係覺得你 d 床照好搞鬼

naruto said...

sugageti:
我地去到D舊建築都係咁講。。。好哈利波特

wordy:
有D意外係搵資料不足,
上錯地鉄。。。兩國嘅地鉄都比香港複雜,有D站一條軌可能有幾架不同目的地嘅車,但指示不足,唔似香港日本咁user friendy,睇漏一眼就衰。
意大利餐。。。我本來喺menu篤咗個最平嘅意粉,因心諗最平應該只有茄醬,最安全,點知佢又話無,一改就high嘢,唔算特別烏龍架啦

supageti/wordy:
做咩兩個都focus喺張床,supageti你仲要將招牌笑聲由
“呵呵“變咗"嘻嘻“。
篇幅太長,cut咗D酒店介紹,揀佢除咗因為地區/價錢外,佢全間標榜Art Deco嘅風格都係主因,所以去到邊到好鮮豔。架lift最攪嘢,有位補番。

Wordy said...

床照反映心理,除了顏色,仲有款式,嘻嘻 ~

naruto said...

除了顏色,只有甩色同的骰

supageti said...

依期“床”hit 吖嘛。

我通常用“哈哈”喎 ^o^

naruto said...

supageti:
放心!無人會偷我D相:)

Anonymous said...

我未去過歐洲呀!
雖然好多人話英國好悶,不過,如果我第一次去歐洲,我係會去英國先嘅。到時問你攞料,哈哈!

naruto said...

今次影相為主,放假心情睇吓嘢加上天氣靚就唔悶,但倫敦好多時都天灰兼落雨,咁就掃慶,因大部份時間都係行街.
攞料?隨時welcome,我去日本都要問你攞

Ogake said...

唔係丫,張床相幾好呀~~但係紅色既?愈睇愈緊張呀~仲係暗角個反映見到你~~
講開鐵路,其實HK好多野都user friendly架啦,去到外國先至知HK好多野都好好,好方便~或者香港地方細啦,地鐵就係地鐵,火車都係地鐵咁,唔似得外國,地鐵係一個system,但又有火車經過,又唔同方向又無指示咁~

naruto said...

認認真真影嘅相反而唔及張酒店房搶眼,真係始料不及

卡臣 said...

我以前誤以為Tower Bridge是London Bridge
仲未falling down

naruto said...

卡臣:
我咪同你一樣,唔去都唔知呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...