Sunday, February 17, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎-第一day

hong kong ---> heathrow---> kensington garden (hotel) ---> piccadilly circus
終於出發,好緊張呀!會唔會好凍呢?會唔會好悶呢?


今次飛機上面嘅雲好靚,影低先!


瞓左五粒鐘,起身有嘢食,今次啲飛機餐OK好味!

到埗英國的第一張相...heathrow(稀屎佬機埸),一出機場,發覺仲暖過香港


我嘅旅行拍檔 - 快獸


先去酒店check in,喺bayswater站行去只需五分鐘


要搬行李上三樓,D樓梯斜到攞命


間房比相象中細,但夠平,地點亦算方便;嘩!兩個暖爐,好熱


第一餐飯,就喺酒店附近是但食餐先,揀咗印度菜,好Q辣,頭頂濕哂


跟住去piccadilly circus行個圈,但已開始jet lag,好眼瞓,而且夜晚有風,刮到塊面好僵,牙"較"都僵埋


呢個大燈箱,廣告就見得多,真係幾靚喎


附近好多歌劇院,但非我杯茶


實在太倦,決定番酒店,涼都唔沖,洗面擦牙,出嚟發現快獸已經瞓咗

4 意見:

Anonymous said...

間酒店都幾靚喎,勝在近地車站呀!

btw,仲有冇《爛歌金曲》架?

Ogake said...

歌劇院果三張相感覺好有文化feel,原來你不喜歡歌劇,如果我有幾會去到,我估我會去睇一場,感受下D氣氛~

Fun said...

wa, 印度咖喱辣辣地~ i like i like~

你隻快獸好cute, 幾歲呀佢?

naruto said...

black lab:
靚就一般啫,但70磅英算係咁。除咗近地車,仲有意外驚喜,第三day會講。《爛歌金曲》。。。今晚十二點就有啦!繼續逢星期二,多謝投票呀!

OGAKE:
我文化人影咩都影到有文他feel啫!嘻嘻!
歌劇當年都睇過phantom of the opera,欣賞佈景燈光多D,仲睇過雪狼湖同泰國人妖歌舞算唔算?

fun:
原來你鍾意刺激嘢,hehe.
快獸幾歲Z?問阿媽先知,隻嘢佢㗎喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...