Friday, February 15, 2008

床底寶箱之史前文具(四)

未得閑揀相,出番文具先...
三歲定八十,無佢我今日都未必做呢行,所以呢樣嘢對我好重要,簡直影響一生,呢樣就係顔色筆。

自細已經鐘意畫畫畫,所以筆對我嚟講就好緊要。。。思德留,用過啩!


男仔用機械人封面


女仔就會揀少女漫畫


呢隻換筆芯嘅,用"掘"咗移去最後推向前就可以,唔駛刨,幾方便架!左邊係顔色筆,右邊係鉛筆,畫素描就啱哂!


卡通蠟筆,好難先搵到


最後係熊貓原子筆,隔離枱個同學仔曾經有過,大個係紙紮舖見到齊色買哂!

6 意見:

Ogake said...

果然真係做呢行既人渦,一般人屋企邊得來咁多顏色筆。思德留那隻我估人人都用過啦,小學既時後畫畫係用粉彩的(跟蠟筆不同),又唔識由左至右油,成日搞到長袖衫衫袖一噠噠顏色~

Wordy said...

用過第一款,見過熊貓筆而已。

Anonymous said...

屍得留嗰隻木顏色,我諗每個80年代喺hk讀書嘅人都用過,哈!
不過火影院長你知唔知後來屍得留出咗一隻watercolor pencils? 基本上同傳統嗰隻一樣,但可以塗完色之後沾水,再用畫筆塗開,就變成好似水彩咁嘅效果。

Anonymous said...

P.S. 唔記得講,2點幾出post,院長你jet lag牙?哈哈...

naruto said...

ogake:
自細己清楚目標,當然多顏色筆啦!

wordy:
係年紀細D,正常喎!

black lab:
water color我用過,不過唔知係唔係施德留.
我真係積叻,唉!

卡臣 said...

司德樓木顏色筆...我擁有過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...