Thursday, January 10, 2008

得閒Shop吓ping,唔會眼"琼琼"

呢牌做到癲癲地,見到大減價,shopping減吓壓。
Nike板仔鞋,之前已有一對同款唔同色,勁好著,易襯衫,Double Park買,$499減到$350,正。


喺日本訂咗幾件騎呢Tee,駐日本朋友幫我寄過嚟,啱啱收到,$150件....CUTIE到嚇鬼!


方大同。。。上隻超讚,呢隻要比啲時間聽多幾次,開工聽一流。


最後呢個.....iPod touch,家姐送嘅禮物,攪咗兩個月終於用到,拎嚟睇MV同睇相好型,襯哂我。


你地有無襯減價買吓嘢呀?

10 意見:

Ogake said...

我係上星期已趁HMV減價買左幾隻碟啦!!
$25 江美琪 - 朋友的朋友
$25 Amy Grant - The Collection
$25 羅文 - 仲夏夜 (復刻)
$60 Mariah Carey - The Emancipation of Mimi (CD+DVD)
$88 許志安 - 空前絕後
仲有幾隻2手爛碟~~yeah!

Wordy said...

我呢亭「守法市民要交稅」,又有年關,冇錢買野;遲 d 問「型機唔型人」既 N 君借兩張方大同算喇……

naruto said...

ogake:
仲有幾隻2手爛碟???專登買嚟鬥架?

wordy:
你話N君「型機唔型人」,只可借到兩隻方伊琪,戴蘊慧同吳彤

Wordy said...

方伊琪同吳彤?真係要開下眼界喇,最多即場還碟囉

Ogake said...

買爛碟係我既興趣、品味、動力、目標、生活態度、藝術取向、個人原則......同鬥係無關架~

naruto said...

ogake:
歌爛人更爛

Anonymous said...

ogake
$88 許志安 - 空前絕後
呢隻買$88 真係睇到我眼挈挈啦...
出面最平都要賣$90

好彩我執到隻更平的 :P

Anonymous said...

你地唔好鬥啦!爛GAG,爛歌,爛BLOG...我就快出唔到院啦!

Ogake said...

卡威治:
以HMV黎講,$88真係算平,所以順便買埋,如果係出面,我又未必會買~~

朱朋:
不用擔心,你應該是不能出院的,因為從你寫既野當中見到你的病未有好番既跡像~

naruto said...

karvitz:
邊度有平碟執?通知聲好喎!

朱朋:
你入咗怡紅院,無人同你贖身你休想出院.
乜你覺得ogake同老狗個blog好爛咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...