Thursday, January 24, 2008

床底寶箱之史前文具(一)

讀者人數突破四千,奇蹟啊,要字都唔識多個嘅我肯日日寫已經奇蹟,仲要突破4000直頭係神蹟。

有個題材想寫好耐,但剿床底功夫繁多,而亦覺得睇呢個blog嘅人年齡較年輕,所以一直擱至;但為慶祝突破四千,的起心肝,寫就寫啦!

"史"詩式巨獻,可能係呢個blog嘅"史"上最艱辛偉大著作,咁艱辛,要分八至十集慢慢DUN出嚟!

床底寶箱之"史"前文具,而家開始。
今日先睇下"擦膠"

個盒大家可能未見過。。。


入面啲擦膠見過啦啩!字母擦膠非常經典,綠色嗰面越擦越污糟最神奇。


話說十九歲嗰年過澳門,(即係舊年)人地賭錢,我走去通街行影吓相,見到間舊到震文具鋪仲有呢隻擦膠賣,同佢連盒一舖掃哂,跟住幾年,分別喺上環/西環都掃到貨。


買嘅時候已經"梅梅"地,一邊係沙膠,一邊係擦膠,我小學嘅時候真係用佢架!


呢舊見幾懷舊,順手執埋


舊到八彩,但細個無擁有過,無咩feel


你地有無用過呢堆擦膠?

攻blog策略:下期講鉛筆刨,你地細個用咩架?

11 意見:

supageti said...

話無都無人信啦!哈哈 ~

Anonymous said...

我細個用o個款英文字擦膠並唔係你post 呢隻.....
字體唔同,連公仔都唔同。一定有好多個廠做啦。我都keep 左 2 舊擦膠,但無你有一大盒貢犀利啦 :P

Wordy said...

明明同你爭幾個 gap,但係我用過字母果隻,當年一定發生過時空錯亂之類非常現象……

之後果 d 就冇見過喇,好似睇緊 Flintstone 呀,哈哈 ~

Anonymous said...

我細個都有用過/見過 "梅梅"地 沙膠+擦膠呀!
原來我都係19+1歲,真係唔講自己都唔知...
字母膠就係幼稚園時期用,綠色部份除咗越擦越污糟之外,仲好容易甩。

Ogake said...

醒渦~一買買晒一盒,而家算係古董黎架啦!!

naruto said...

supageti:我講我實信架!

karvitz:我都記得細個D英文易D,呢個B for Bulldog 架!

wordy: 以前無而家咁年年有新款,我嗰代用到你嗰代都仲係差唔多。
呢D未算Flintstone,嚟緊有D仲誇都有。

black lab:你幼稚園我小學,差唔多啦!你唔提都唔記得綠色嗰part好易甩。

ogake:醒呢樣嘢有樣睇嘅!

kartang123 said...

你好!我已在很多區尋找這盒擦膠,但很失望,仍找不到。請問可否告知我在上環/西環那兒買到?萬分感激!
我的e-mail: kar_tang@yahoo.com.hk

Sindy said...

我也嘗試在西環和上環,找了多間舊式文具鋪,己找不到字母摖膠,你可給我地址,讓我可試下再找,謝謝!
sindy_lun@yahoo.com.hk

Anonymous said...

呀!!!字母擦膠!呀!!!
睇到我個心 chock 下 chock 下。
除左紅藍雙頭擦之外,其它我都用過呀,最鍾意將擦膠玩切粒粒。

Cat Kwan said...

HELLO,你好呀!
我搵咗好耐都搵唔到哩隻擦膠,我好想要佢個實際尺寸做套模型出唻呀,你可唔可以幫我一個忙,幫手度你手上的珍藏嘅尺寸畀我呀﹖(長闊高同埋綠色頂的高度)
好希望你可以幫手,感謝你!

Anonymous said...

log on有得賣類似字母擦膠,好似樣,唔知係唔係一樣

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...