Thursday, January 17, 2008

開始深圳返工啦

今年開始,每星期一次,會返深圳開工,暫定為期三個月,已經返咗去三次,開始適應。

個office就係喺呢度。。。福田天安數碼城


對面係Cafe de Coral,第一眼以為係大家樂,原來係贗品


個位望出去,原來好多大廈嘅天台都進行綠化,環保過香港呢!


喺7/11見到佢,小飛俠錢箱(內有果汁糖),卡哇𠲖,即買.


仲有大陸版Soyjoy同薄荷糖,Soyjoy上次喺日本食過,但呢度只賣四元左右,買嚟試下好唔好味先。


6 意見:

supageti said...

係即日來回定要過夜嫁?

Wordy said...

個錢箱幾得!香港七仔都冇 >.<

Ogake said...

返內地常見到一些"估你唔到"的事~~~
所以我都幾怕返內地的~

naruto said...

supageti:
即日來回,由我屋企上去仲快過去尖咀,唔駛過夜。

wordy:
嗰三樣七仔都無啦!
Astroboy一套三款,有佢個妹。

ogake:
我夠唔鍾意番啦,要搵食嘛!

Wordy said...

我鍾意仔噃,設計幾有心思,行開買多個,你食糖,我要箱… XD

Anonymous said...

年近歲晚, 萬事小心啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...