Wednesday, January 30, 2008

床底寶箱之史前文具(三)

自揭"床史"已經嚟到第三集,今日呢堆大家一定見過用過。。。

染色樹葉書簽 ﹣細個仲同啲同學爭顔色


摺摺較剪 ﹣非常難用,摺完解唔開,麻X煩


桶裝漿糊 ﹣細個無Rubber Cement,係用呢啲架啦。(而家入面乾哂,好似粒波子"廊廊"吓)


呢個而家仲有,係星星貼紙,啲老師最鍾意貼落我啲功課到,真煩


壓軸出場嘅係真係有啲"壓"嘅拍紙簿/九宮格簿/練習簿/單行簿


以上呢堆,全部用過哂啦啩!

攻blog策略:床底真係好多史,多到有啲自己都唔記得,下期講顔色筆。

10 意見:

Ogake said...

其實你係咪開文具店架?咁多文具既??
仲有呀,我小學果陣係用呢D架,但我估你用到大學都係用緊呢D囉~

Anonymous said...

用過圖三、四、五only,好遺憾。

乜貼星星獎勵你好煩咩?哼!

supageti said...

你張肯定係 king size bed 啦!

Anonymous said...

唔洗post上blog啦! 搵日招呼d院友到你床下底走轉啦!

naruto said...

ogake:
文具仲有幾篇,跟住到玩具,我開夜冷嘅!

black lab:
樹葉書簽應該好好普通喎!
攞得多就唔馨香,份份工課都貼一堆,書包好重呀!

supageti:
係好多張床底嚟!

朱朋:
邊招呼得哂,我有萬千讀者,呵呵!

CH Mak said...

aiya... I remember that Folding Scissors.... tough on the nails and always got poked by it!!

And that "jeung wo"... always so sticky and it always get dirty and black.

And love those "stars" too... gold ones, silver ones, bright orange ones...

记得当年年纪少

edwinoryeeming said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...

CH Mak:
你唔係外國大嘅咩?都有用過呢啲文具?

CH Mak said...

我都在香港讀到中二既。。。雖然我的中文程度未能反映出來。。。 哈哈。

我都有去過無端白事抽long long的日子架!

kateyip said...

大叔, 係咪仲有本寫英文撩草既 copy book 呀 ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...