Friday, January 4, 2008

自問自答

天氣轉涼,我地派出記者追訪悲情城市天水圍獨居老人嘅境況。

記者:阿伯,天氣涼呀,著多件衫呀。
鳴門:已經著到隻糉咁啦,重著,你儍架?
記者:咁凍,今日食飯有咩餸呀?
鳴門:一枝公,食"濛濛",今日食(大頭菜蒸豬肉餅菜飯)

材料有免治豬肉,大頭菜一大塊,學斗同埋紅椒,再加啲葱花


豬肉用生抽,橄欖油,生粉,胡椒粉同埋少少醋醃一粒鐘,蒸前撈埋切粒大頭菜,蒸十五分鐘,加葱花就可以上枱。
煲飯,水滾放切細粒嘅學斗同紅椒煲熟,撈"混“,食得。


記者:好好味咁喎!
鳴門:大家都要食多啲菜,食得菜多好處多,俗語都有話:今天的(X)今天(X),不要留待到明天。"(X)自己填"
記者:咦,阿伯,點解你屋企好似唔係好凍咁嘅?
鳴門:你都儍嘅,開咗暖爐梗係唔凍啦!

鳴門:我仲有兩個暖水袋陪我瞓,好暖架!

記者:點解有兩個咁多嘅?
鳴門:我啲朋友,就好似蘋果暖流版咁,知我怕凍,就送我暖水袋,從此人生充滿暖意,生活添姿彩。
記者:原來住天水圍都唔係好悲涼啫,你有咩想同讀者講?
鳴門:我要投訴阿姐演唱會無派飛比我,大家都住喺天水圍,我覺得係歧視,你知啦,喺寒風下聽阿姐演唱會。。。perfect match.
記者:咁下次送張李紫昕演唱會飛比你。
鳴門:@&*XZY!#$*&#@#ZZZZZZ



Naruto VS Ogake 爛歌金曲鐵定下週二開戰,每次一首,暫定逢週二開戰,敬請留意/投票。
karvitz ,你玩唔玩呀?

6 意見:

Wordy said...

嘩,咁多字,仲幾乎係開 blog 以來寫得最「試正」既一篇,原來寒冷天氣能賜你力量啊!

Ogake said...

你既生活真係好阿伯,阿伯,你申請左長者咭未?

supageti said...

估唔到你識煮飯喎 ~

男人老狗 said...

睇黎你的病情愈來愈嚴重,仲開始有精神分裂,我們真的要多關心居住天水圍的獨居長者啊!

naruto said...

wordy:
寒冷天氣令我便秘,所以最「試」正。

ogake:
長者咭就無,平安鐘就有。

意粉:
係呀!最叻煮意粉。(呢句正經嘅,唔係爛gag)

老狗:
呢兩日真係做到有啲精神分裂,壓力大到瞓唔到,
"sheet"
聽日都要走兩組,聽晚可能嚟唔到。

Anonymous said...

我想玩,但我只可以推介,無辦法可以upload 試聽啦!:P

睇來天水圍獨居老人的問題都好嚴重喎。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...