Tuesday, January 29, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第四回

總結"爛歌金曲鬥一番"三個回合,小弟爆冷暫領先2:1,自從第一仗彩華慘敗後,小弟發奮圖強,勵精圖治,改變策略,從後追上兩回合,多謝支持呀,越鬥越勇,派出落雁"沈魚",死未。



大家"考“,"喎"係"嬸"魚,"喎“"趕"嘢唔正,唔"考"笑"喎"!


睇下佢點形容自己,好爛gag呀!


派出"後現代情人",比“魚樂圈“更爛,“魚樂圈“留番下次


中段扮王菲啦啦啦係全首精粹,誠意推介,我為咗寫呢篇,聽咗幾次,自己都頂唔住。

最後睇下佢啲扮王菲pose變咗嗌救命嘅相


值得一票啩!睇下對手ogake有咩奇招,相信佢今次一定會剿出櫃底至強生化系列還擊,大家要支持我呀!

由於節目調動關係,下星期爛歌金曲鬥一番將於星期日晚放出,敬請各位留意!

9 意見:

Ogake said...

呢隻超大隻既碟我都有呀!!
佢係中國芭比既代言人渦!!
有一年係兒歌金曲頒獎禮彩排果陣發夢,俾肥姐鬧~~

Anonymous said...

我投你一票!
原因係:我聽咗兩段先知道佢係唱廣東話!

Anonymous said...

你唔整首〈為難自己〉出來,聽完真係好難為啦!哈哈

再講,Barbie 首歌個音樂都幾好聽,雖然唔知佢唱咩,但勝在開開心心。哈哈

Wordy said...

已經忘了原來她聲線這麼沉,回家彈琵琶吧。

今個星期投你一票。

這爛碟是買的還是人送的?留着不怕招惡運麼,呵呵 ~

naruto said...

ogake:
許秋怡又有,沈魚又話有,唔夠爛咩?做咩唔拎出嚟鬥

black lab:
多謝知音人,係我衰,唔見咗歌詞,上網又搵唔到,要大家聽得辛苦。

karvitz:
我整首〈懲罰自己〉得唔得?
多謝留言,但你係算算投我票呀?

wordy:
當然買啦!王菲接班人喎!又大本。
唔怪得呢幾年唔好運啦,原來係佢。

Anonymous said...

個個星期都要聽兩首爛歌, 又要選最爛一首, 有冇理院友病情呀? 我今期頂唔順....你多d!

naruto said...

朱朋:
歡迎繼續頂唔順

Anonymous said...

投對面都搭訕:就咁聽歌詞都似乎衰唔晒,朦朦朧朧反而過到關... 我 googled 「沈魚」同埋「後現代情人」,第一個 entry 就係呢個 blog...~

naruto said...

l@wbs:
呢道歡迎搭訕搭咀搭橋搭嗲同搭枱,下星期投我咪得囉!hehe
做咩咁聊google啲咁嘅嘢?搵歌詞?排第一,好威喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...