Sunday, January 27, 2008

是日追加:笑談普通扒

張嘉兒再一次顯示奇蹟,一而再,再而三在港姐,世姐,中華小姐中獲得佳績,為香港爭光....呵呵

(香港小姐)阿媽,我得咗啦!


(世姐入16強兼愛心小姐)話我唔靚吖啦!越鬧我越強!


(中華小姐亞軍)睇下仲有無人睇小我,五豐行都撑我呀!

9 意見:

Anonymous said...

平心而論,佢可能唔夠靚,但係由當選港姐 (港扒?) 到而家,每次回應受訪都好大方得體,表現好淡定;我覺得港姐靚當然緊要,但係EQ高同品性都好緊要。

可惜尋晚佢成晚表現都患得患失咁...

Ogake said...

最後五強跳舞位同擺post,一D都唔靚又唔自然~

Wordy said...

我冇睇到,但好同意 black lab 所講,選美都會睇下內涵既,而且有 d 人個樣上鏡同真人幾大分別。

naruto said...

black lab/ogake/wordy:
而家化裝技術出神入化,基本上化妝前後真係可以兩個樣,咁都執唔靚,唉!
有朋友喺工作上同佢合作過,話佢真人其實幾靚女,但真係唔上鏡;我都信嘅,一次就話"扶轆",三次喎,點都有啲嘢嘅!
我都覺得佢大方得體,但始終同我心目中嘅港姐有段距離。

Fun said...

佢個晚佢真係醜到呢.. 對大髀有無得再粗d呀?仲有對死人眼,半開半合又狂眨眼!而第二part佢跳舞懶嫵媚個樣,係好嘔添囉~ 內涵?佢所謂既強項問答環節都唔見佢答得好好喎,仲要俾佢第二,damn~ 我好戥葉翠翠同陳茵薇唔抵呀~

真係... 總之見到佢塊pizza面我就扯火~

TT said...

就算唔講醜唔醜, 張小姐果晚既表現真係屬於"包底"果隻, 成晚笑容欠奉, 好似唔多willing去選咁, 唉....

其實今年華姐質素幾強, 佢入10強已經好牽強, 而家仲拎埋第2, 真係當人地果d 3,5,20號死架咩......

naruto said...

fun:
Face今期有影到啲評判紙,羅寶文十分滿分只比一分佢,質疑造馬。

費仕騰:
高又唔夠高,身裁又唔夠人地好,單靠(大方得體?)又得亞軍,唉!

TT said...

Naruto:
咪係囉, 以佢咁既"外觀", 就算談吐好到好似余若薇, 戴卓爾夫人, 或者希拉莉咁都死啦真係!!!

naruto said...

費仕騰:
如果係選內涵嘅,咁就唔好話係選美啦,選個四歲嘅又得,八十又得,阿叔都得噃,又內涵做藉口就點都得啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...