Friday, October 28, 2011

慳D啦。。。baby

強烈推介Kiehl's個app,兩個星期就送一次贈品,需然要去佢門市攞,但佢多多分行,登記個電話就攞到;呢排有無人覺得我滑溜左呢?

唔止得咁少,有D用左咋~


繼續6:30pm行惠康,今次執到一包船襪,拎上手睇下,哇!$9.9有三對呀,每對著兩三次跟手旅行掉埋都抵啦下話~


滴露沐浴露,平極藥房都要$27一樽(650ml),呢包補充裝(550ml)都係藥房買,全英文,馬來西亞公司但大陸做,你估幾錢?



$12咋,你話個樽幾貴吖,入番落舊樽就用得,較環保又慳錢,一舉兩得呀真係

你地有乜慳錢招,分享下好喎~

12 意見:

Leo said...

唉~好難估喎!成個價錢影埋出泥!

30 Something said...

我有個慳錢推介: 去偏遠地區買嘢, 去下石湖墟, 聯和墟呢D地方, 買乜都平市區起碼10-20%.

卡臣 said...

我靠屈人請食飯慳錢

Karvitz said...

同意 Leo

真係好難估囉!哈

naruto said...

Leo/karvitz:
你地擺明無睇到最後呀

30 something:
車錢好貴喎

卡臣:
幾時得閒食個飯?

Ebenezer said...

你係唔係成日俾人叫你慳d,因此養成呢個美德呢?

ayclui said...

Kiehl's個app 响邊度呀??

TY said...

支金盞花toner好好用架!! 呢個SIZE拎去旅行最岩! 正常size要三舊幾水架!!!! 等我即刻裝個app先~~~

我無乜慳家辦法...頂哂籠放工要去金鐘或者銅鑼灣.. 就行過去囉! (本人公司位處灣仔)

naruto said...

Ebenezer:
我孤寒啫

ayclui:
你搵kiehl's hk啦

TY:
我嘅經驗,行蝕對鞋,得不嘗失,但賺左運動囉

supageti said...

乜都唔買咪得囉 ~~~~~ :P

新鮮人 said...

我都係用哩隻沐浴露,
平時唔見有補充裝喎,
幾好丫,
留意下先。

naruto said...

supageti:
可以乜都唔買架咩?

新鮮人:
係呀,但而家太乾,要用番dove先啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...