Sunday, October 16, 2011

狗仔炆鴨

屋邨舊式餐廳牆上見到佢。。。狗仔炆鴨

我真係未聽過,有無人知係乜嚟呢?

17 意見:

Alvin said...

係咪可以搵食環署查證下?

Armadillo said...

寫錯啫,我估應該係「炆狗仔鴨」。

naruto said...

Him:
真係狗?

Armadillo:
乜野係狗仔鴨?

Leo said...

咪咁孤寒喇,卅八雞,買泥食下咪知囉!

naruto said...

Leo:
傻架?噚日惠康都慳唔到38呀

卡臣 said...

狗仔隊炆鴨?

naruto said...

卡臣:
仲諗住你知㖭

Armadillo said...

狗仔鴨係點樣我都唔知架,不過就成日喺啲菜牌見到呢個名,我諗係鴨嘅一種啩。

莎莉蛋糕 said...

狗仔炆鴨,係用炆狗肉的方法來炆鴨而得名。

ayclui said...

炆狗肉的方法來炆鴨...即係點呢?

ayclui said...

炆狗肉的方法來炆鴨...即係點呢?

naruto said...

Armadillo:
可能係好狗嘅唐老鴨

莎莉蛋糕:
聽落似喎

Ayclui:
點架呢?我估有冰糖

Ebenezer said...

呢味菜上星期先發明咋。

係用隻癲狗泥整忟隻唐老鴨。

supageti said...

莎莉蛋糕講得非常正確 ...

naruto said...

Ebenezer:
一鑊熟

阿粉:
你唔煮飯都識?

supageti said...

我識食野嘛,N 年前晌凱悅酒店(即係家陣 isquare 個位)中菜廳食過狗仔鵝,都幾美味。

Sica said...

係咪狗仔粉D fd ar???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...