Tuesday, October 11, 2011

貓國旅行﹣西區の貓下集

西區の貓分得上下集,梗係留左一手嘅

1/呢張,我自己超like


2/呢隻係上面隻貓嘅真面目,矇樣


3/細心搵下,大部份公園都係有貓嘅


4/海味舖養嘅貓女,又係好痴人架呢


5/海味街有大量貓貓,呢隻比我嘈醒,唔好意思喔~


6/呢張,係另一張我超like嘅相


7/屋企附近舖頭養嘅貓女,好鍾意玩,完全唔怕人



8/呢隻,另一隻喺我屋企樓下嘅街貓,佢嘅故事有機會再寫


9/終於學識點影夜貓相,呢隻,好卡娃E


10/有餵貓阿姐照顧,隻隻肥肥白白


11/好肚餓


12/呢隻好靚仔呀


13/日頭無貓,唔代表夜晚無貓


14/呢隻好似我餵開果隻阿B,多兩分親切感


15/最後呢隻貓女,餵貓阿姐講,佢係愛滋貓,時日無多,呢張係阿姐叫我影低留念嘅:(


重溫上集

21 意見:

欣宜 said...

呢輯相好靚 :)

Lazy Smurfette said...

第6張真係好靚~
第7張貓女個樣好鬼曳~
第9張個貓樣最好笑~
第15張祝佢餘下日子快快樂樂

30 Something said...

所有相都好靚,最鍾意第一二張果隻貓

卡臣 said...

最鐘意第九張
西環的貓友善啲

邪留丸~ said...

第四張好靚女呀~
簡直對佢一見鍾情~~~~~~ >v<
第六張瞓得巧舒服,
有種放假嘅感覺~ ~.~
第九,十張餵貓阿姐嘅功勞不小,
佢哋好靚呀! :D

largeheadboy said...

每隻貓都有一個故事
我最 like 第一張~

新鮮人 said...

第一隻梗係夜晚掛住打機唔瞓教啦,
正牌夜貓子呀,
所以咪變成咁嘅貓樣囉!

naruto said...

欣宜:
yeah~~~

Lazy Smurfette:
9號好似戴左面具咁,好可愛

30 Something:
矇樣貓

卡臣:
呢D比阿姐餵到聽話啦

邪留丸~ :
放假感覺?我都想放呀

大頭:
好多故事呀真係。。。慘呀

新鮮人 :
係呀,仲打“喊路”,我先影到第一張咋

TY said...

第一張好靚!
咩係愛滋貓?真係生愛滋?

l.minor said...

你之前係咪話呢輯相"一輯堅過一輯,睇緊相都笑出聲"?
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
果然得呀~

成輯影咗幾耐呀?

naruto said...

TY:
貓都有愛滋架喎,近似人類無左免疫力喎

l.minor:
係呢輯啦:)

主要係三個地方嘅貓,分開三日影

meow said...

影得好靚呀。真係有好多靚存貨喎。
希望病左果隻唔會太辛苦,去得安樂d啦。

Leo said...

咦?我明明係第三個留言架喎,典解冇咗架?唔通大叔你河蟹咗?

拱唯有讚下啲相巧令喇叭

naruto said...

Meow:
存貨。。。係仲有大量嘅

Leo:
無見過喎,唯有講聲多謝啦拱

supageti said...

15 號好可憐啊 ~~~

ayclui said...

第一二張好卡通...勁攪笑~
第九張貓貓真係卡哇依到呢...大叔幫我請佢食多幾粒零食呀~

Leo said...

哈哈,我原本係讚隻隻貓都靚過大叔個貓樣架!

Alvin said...

佢地好可愛啊!

五珍 said...

我成日想影貓都影唔到,你用甚麼機影的?

naruto said...

supageti:
現實係咁架啦

ayclui:
佢大把野食,唔使啦

Leo:
唔回應呀

Him:
係呀,好多隻都可愛

jan:
GF1

五珍 said...

Shared on FB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...