Saturday, October 15, 2011

執平貨

原來我樓下間惠康每日約6:30都會有堆減價貨推出嚟,日日唔同,有就過期嘅菜,餅乾,雜物等。。。

我試過買梳打餅,仲有三個月至到期,但平一半喎,又試過買慳電膽,燈膽無過期啦啩,都係半價

今日7:30pm去到,見到一班師奶圍住,就知有好野,最大箱係。。。姨媽巾;噢,有另一車,三樣貨我買哂

滴露濆霧:$19.9/紅威寶:$19.9/滴露衣服消毒劑$26.9... 全部6﹣7折,平過藥房呀真係


間中較啱時間落去哺下先

23 意見:

Leo said...

仲咩買貢少呀?

卡臣 said...

以前官台報豬牛羊價格

TY said...

咁又幾好喎....日日都有平野... 但係好似唔係間間惠康都有... (不過我好少去...)

best actor said...

有無贈飲﹖ :o)

naruto said...

Leo:
買太多,用唔去就蝕啦

卡臣:
半個鐘乜都比人掃哂。報唔切

TY:
我諗間間有架,要夾時間咋

best actor:
Tim Hortons咖啡好無?

Ellen老師 said...

點解~~
我聽到滴露濆霧同紅威寶之間,那個矇左的東西,有D似【人型】喎!

naruto said...

老師:
圓型係鐘,發光係電視。。。呢幅唔係妹妹畫,唔使估係乜嚟架

Karvitz said...

精明師奶系列?

naruto said...

卡威治:
精靈明仔系列:P

Ebenezer said...

C9 都唔夠你搶啦,一定😄

largeheadboy said...

滴露衣服消毒劑哩,有時買沐浴露有得送架。啲衫洗完有滴露味好正~

naruto said...

Ebenezer:
唉!點會夠C9嚟架?

大頭:
三枝裝不如買補充裝,平好多好多架

新鮮人 said...

真係好抵喎,
尤其係滴露噴霧和洗衣液,
平到飛起,
原價貴到死,
可惜我哩邊無咁荀嘅惠康,
唔係我實會去搶埋一份,
慳得一蚊就一蚊呀!

naruto said...

新鮮人:
係呀,慳埋慳埋夠食多餐啦:)

supageti said...

好少去惠康,唔就腳 ~~~

naruto said...

阿粉:
你果頭得士多咋喎

心態上幫趁惠康多d

邪留丸~ said...

果然精打細算嘅"大叔C9"喎~


XD

naruto said...

邪小姐:
小明呀

supageti said...

但係 ... 超人係我同鄉喎 ...

naruto said...

阿粉:
夠係我同鄉啦,但同鄉幫趁又無折頭

ayclui said...

嘩, 睇漏呢單勁料添...平好多喎真係~
滴露衣服消毒劑我一向都用, 通常去藥房買1.8Litre果種, 四十幾蚊~

naruto said...

Ayclui:
堅平

naruto said...

PoCaRi:
我都有去,屋企仲有pasta,無買

袋袋。。。我去已經無哂,D鄰居搶哂呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...