Saturday, October 22, 2011

黑仔近況﹣2-寄人籬下

10月10日,問義工阿姐借左個貓籠,抱左黑仔入去再去睇醫生;醫生話佢條腸又塞過,不過未去到上次嚴重,要留院觀察兼同佢通便;同時向我建議養佢兩星期,等佢食足藥,食高纖貓糧,同杜絕佢食沙草等雜食。。。

OKOK,第二日,接佢出院,再借個大籠困佢喺我屋企過夜,識喺有貓砂的盒大便,但。。。。好好好臭,果然係宿便

第二日,關哂窗,試下放佢出嚟行下;咦,無發癲識返貓砂盒大便乖乖坐喺梳化喎,好乖;放塊貓抓板喺地下,佢又識抓板唔抓梳化喎。。。

夜晚再困佢入籠,第三日買左張地毯鋪梳化,佢即刻上去坐,好似覇定位咁喎;但同時間,可能食左藥,佢一日屙好多兼繼續勁臭,唉~仲有時因C太稀,個patpat吊住D,我要幫佢“敏”呀陰公,陰公果個係我:(


第三晚佢唔肯入番籠,比個測驗佢,關哂所有門,比個廳佢活動,睇佢有無作反,我就關門瞓,第二朝個廳會變成點呢?

比你地估。。未完

15 意見:

unknown said...

便便在地上!!

l.minor said...

抓爛哂d野!

30 Something said...

可能係嬲你唔同佢瞓,跳來跳去撞爛嘢?

TY said...

貓砂盒好多便便,仲有啲吊住係黑仔patpat, 結果張梳化都有便便。

naruto said...

我唔會答住,寫續集先講啦:)

馬田亨:
你果隻開頭會唔會係咁架?

l.minor:
呢樣係我最擔心嘅

30 Something:
我諗佢無同人瞓嘅concept啩,街貓喎

TY:
哇!好重口味呀

邪留丸~ said...

無事發生~

yeah~
>v<V

新鮮人 said...

成個梳化都係便便跡!

Ebenezer said...

半夜叫春,叫住你個名。

ayclui said...

貓砂盒好多便便,仲有啲吊住係黑仔patpat, 結果張梳化都有便便...再加埋地面都有好多便跡+梳化底堆咗一pat 便便~

黑仔頭上面好似有舊雲, 寫住:呢個就係我屋企啦~

supageti said...

我估黑仔會好乖,因為佢知你測驗佢 ~~~ :P

Anonymous said...

為咗答謝大叔(明仔)救命之恩,所以黑仔煮咗早餐等你起身食。

naruto said...

邪小姐:
你真樂觀

新鮮人:
你真黑心

Ebenezer:
你真咸濕

Ayclui:
你真核突

黑仔係好奇囉

阿粉:
你真醒目

無名:
你真攪鬼囉

瘋膏 said...

好多謝你收留黑仔。

我有時都要幫我家的go"敏"屁股的。

黑仔應該冇攪事, 只係臨天光時狂叫, morning call。

naruto said...

Gogo:
係咩?要幫貓敏屎架咩?

Lazy Smurfette said...

遲左估添﹐我估黑仔訓晌梳化度﹐同張相一模一樣冇郁過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...