Wednesday, June 1, 2011

西九睇波波

接噚日;喺W食完自助餐,點都要行下幫助消化,一於去西九。。。睇波波


其實我想搭一次囉,有無人陪我搭呢?睇下,隔離仲有個“高達”基地,換套馬莎造型嚟搭都好喎


但當日太大風,喺地面見佢升空之後斜得好交關,三分鐘後就降落啦;咁就唯有影下其他啦。。。


咦!咩野造型嚟架?黑執使?


時間唔多,但都影到幾張滿意相片,睇相。。。
1/黃花地


2/兵分三鷺


3/蒲公英


4/蝸牛


5/波呀,波波呀


6/阿蛾



西九點去:搭西隧巴士,西隧口落車,會有路牌指示,so easy

21 意見:

卡臣 said...

高達基地...激似呀

Unknown said...

小黃花好靚 睇到零舍開心;D

第五張係用IPHONE影?

naruto said...

卡臣:
卡兄,你終於都番嚟啦,一齊上波波食個tea慶祝下囉

naruto said...

cant-say-no-say-yes:
係呀,小黃花影左3張,張張都靚,開心

係呀,用iphone actioncam影

卡臣 said...

波波上有tea食?
咁魔幻?

新鮮人 said...

喜歡蝸牛那張!

largeheadboy said...

咁高,好得人驚架!

best actor said...

我都鍾意蝸牛同蒲公英果兩張。 :o)

naruto said...

卡臣:
自己帶上去囉,你唔覺得上到咁高揸住杯野好型咩?

新鮮人:
蝸牛都得喜歡你的眼光

largeheadboy:
咁你上sir滑梯當觀景台啦

best actor:
多謝哂:)

l.minor said...

其實果波係俾人坐架?

我以為係做promotion渣

naruto said...

l.minor:
比人坐架,日頭百幾蚊,夜晚二百幾架要

新鮮人 said...

是牠說給你聽嗎?
謝謝啊~

你和蝸牛牠是好朋友嗎?

naruto said...

新鮮人:
我同好多動植物蟲蟲都係好朋友

TY said...

估唔到呢樹有小黃花喎!!! 好夏天呀!!!

naruto said...

TY:
因為真係夏天啦:)

新鮮人 said...

蝸牛還可以,
蟲蟲我唔掂,
睇見都打冷震!
=_______="

Anonymous said...

嘩,個氣球咁斜
揸住杯野未上到半空都倒瀉晒
唔型罷啦
攞個嘔吐實際D好呀

meow said...

原來貓月過左,好失落~~

naruto said...

新鮮人:
同我見到海鮮一樣呀

Anonymous:
所以杯野半滿好啦,嘔起上嚟都仲有位

meow:
貓月過左,但仲有大量貓故事嚟緊

supageti said...

#6 係咪蛾呀?

naruto said...

supageti:
靠估架咋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...