Tuesday, June 21, 2011

深水埗半天遊-上

星期日,陽光充沛,34度,個天藍過藍精靈,唔出去行下點得呀;咁就去深水埗“行山”啦


上山前先去“賽馬會創意藝術中心”睇下展覽


呢度由工廠改建,每期有唔同展覽,另外仲有畫畫,音樂,陶瓷,幾好玩架;上到8樓仲可以上天台喎。。。。


個天藍到呢,快獸都要影番張到此一遊


另外,又試下用iphone影D怪相


展覽方面,最好睇最有意義係呢個,我仲簽埋宣誓紙﹣以後唔食魚翅㖭


食到鯊魚絕種,仲食?


睇完展覽,望向對面,有座小山坡,上山啦



未完

8 意見:

卡臣 said...

果個訊號山
好多電視劇在那裡取景

星若 said...

恭喜你又得獎!!

l.minor said...

當年我試過同朋友係訊號山BBQ,又試過係訊號山自己坐咗幾粒鐘~

TY said...

"以後唔食魚翅"<--讚!

係喎...係milk度係咪有張係貓媽同貓仔既相呀?

Ebenezer said...

Oh! 石硤尾附近,令我記起嘉頓呢個地標添,有冇影?

新鮮人 said...

很少食魚翅,
因為無錢。
哈哈哈~~

naruto said...

忙完一日,而家至得閒覆呀。。。

卡臣:
係?我唔覺熟面口嘅,咁D藝員咪行到妝都溶埋?

星若:
咁鬼醒目嘅,多謝

l.minor:
我又見唔到有燒烤爐喎,係咪同一處地方呀?

TY:
係呀,佢地win左呀:)

Ebenezer:
無影果度喎,星期日佢仲休息㖭

新鮮人:
有錢都唔好食啦,乖啦

l.minor said...

自己"搭"架,當年應該係...20年前...哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...