Tuesday, May 31, 2011

W-kitchen 免費自助餐

參加新假期抽獎,贏左一位W-Kitchen週末自助餐一位,約埋朋友去,兩個去比一個錢,蝕比佢喇,呵呵~

我果朝作最好嘅準備,清哂D舊貨出嚟,以最佳狀態空肚去食呀;網上劣評如潮,但我食D野咁basic,應該無事嘅,即刻睇下係唔係。。。。


先食沙律,前面嘅凱撒沙律係我自己攪嘅,材料係靚嘅新鮮嘅,只不過中左個計,個沙律醬我做佢落左鯷魚撈埋,有D腥,見議落thousand island好過


跟住見佢有點心,我至愛自助餐有點心,仲要每籠得兩件,可以每樣食少少,即𡁻個乾蒸牛肉同排骨,排骨一般,但牛肉我比高分嘅,雖然朋友覺得佢D肉太靚,唔似平時食開嘅乾蒸牛肉


繼續點心,燒賣即使我撥走哂D唔知魚子定蟹子都有D腥,一般;燒肉同燒排骨OK合格


呢兩個沙律嚟架,左邊雞雜菜我like,右邊薏米賣相就怪D,但我好食呢類中藥材料,所以食哂嘴lamlam


中場休息,去幫趁W嘅分支。。。WC,騰出更多空間再食過


北京烤鴨,好瘦無肥羔,無咁juicy但都無咁“漏”


既然唔”漏“,就encore多一件啦,加碗豬骨蘿蔔湯先,好味,但朋友話似濃湯寶


再encore牛肉,隔離嘅魷魚係成餐至差嘅,腥之餘質地爽到奇奇怪怪


cake係得架,件件都好味,楊枝甘露甜左D,但都encore多一杯


竟然有棉花糖,好好味呀,涼粉好好味,啫喱都好好味,朱古力慕司都唔錯,荔枝布甸帶紫色咁驚嘅,但味道又唔錯喎


飲埋杯凍檸茶,收工

12點食到3點,好盡慶

事後檢討,網上D人彈嘅好多係海鮮類,我本來就唔食,影響不大,所以都食得幾開心,但有幾個扣分位。。。
壽司魚生選擇鬼咁多,但竟然無腐皮壽司
熱葷佔左一半係海鮮,使唔使咁多呀,唔怪得之比人投訴啦
連個炒西蘭花都加蟹肉,唉!D厨師唔用海鮮係咪唔識煮野架呢
麵包凍嘅,唔擺架多士爐比人架
無雪糕喎,自助餐無雪糕喎

最後呢,想話呢,我諗好多人想要蘋果多過SCMP囉,睇下,叠報紙無人掂過囉

22 意見:

Artman said...

食咁多點心? 去權發好過啦, 起碼平好多.

unknown said...

又有免費野食.......「這些機會不是屬於我的」

largeheadboy said...

食咁多點心? 去好彩好過啦, 起碼平好多.

新鮮人 said...

海鮮價錢貴啲,
唔食海鮮食暴飛,
簡直係浪費呀,
我超喜歡吃魚生、海鮮,
多多益善,
不過一定要新鮮,
人如其名呀,
唔鮮我唔食架。

naruto said...

Artman:
咁佢又無牛扒,咪食乾蒸牛肉囉,呢餐主打係甜品啦

咁權發又無嘩好坐啫

馬田亨:
你嚟就啱啦,原來你有D似花家姐個細佬

largeheadboy:
好彩無免費喎

新鮮人:
食海鮮嘅人永遠覺得唔食真係可惜呀唔抵咁架啦,但我嘅角角係:咁腥都食落口,呢條友味覺壞左架?

Karvitz said...

呢篇超多錯字!哈哈

係熱葷,唔係熱暈,雖然你去食o個日可能真係熱熱地。

naruto said...

死仔:
入親嚟都係踩場架喎,噚晚寫完攰即瞓吖嘛,無對字呀,哼!

supageti said...

回本啦。完。

naruto said...

supageti:
兩個食比一個錢,仲用埋廁所㖭,一定回本啦

ayclui said...

六月條banner勁得...我 like~
都唔知幾耐無食過貴嘅 lunch buffet...
不過w 我唔想去, 因為我唔型...

naruto said...

ayclui:
6月條banner仲試驗中。。。

我其實唔使食貴嘅暴飛,中價果D啱我架啦

maymay said...

半價都OK嘅,起碼坐得絲絲服服吖嘛~~

maymay said...

我地上次冇片皮鴨食呀~~

新鮮人 said...

新鮮就唔會腥架,
你係咪以前食過啲唔新鮮嘅,
所以有陰影呀!


聲明:
我嘅味蕾無壞架!
哈哈!!

TY said...

原來大叔唔好海鮮架?! 不過有片皮鴨食都OK啦!!

naruto said...

五月花:
絲絲服服個絲絲,令我聯想到cc

你上次好似係夜晚?

新鮮人:
鮮都腥呀,腥鮮人

Ty:
寫過好多次架啦,片皮鴨要食半隻先翻到本

supageti said...

啲蟹蟹好攰呀 ~~~~

naruto said...

supageti:
五月招財貓,六月招財蟹

largeheadboy said...

見頭暈呀!

l.minor said...

唔洗錢,算啦~

naruto said...

大頭:
使唔使較慢D?

L.minor:
其實我食得滿意架

largeheadboy said...

咁我又唔會望住佢一個鐘嘅~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...