Friday, June 3, 2011

做足100分的模art

最近有無搭小輪過海呀?


侯船室有個廣告display櫃,擺左好多香港交通工具模型


模型手工精細,真嘅一樣呀,簡直係藝術呀


有幾精細?睇下呢架我至愛嘅巴士模型,連車頂有雀屎都做埋呀,仲唔係藝術?


12 意見:

卡臣 said...

計返比例
果篤唔似雀屎
似人屎喎
邊個咁好技巧?

naruto said...

卡臣:
果舊名符其實係“巴”屎,yeah!

Ebenezer said...

走上車頂痾屎,果個一家係高手啦。

新鮮人 said...

在懶洋洋的下午,
坐在渡輪上吹着海風,
靜靜欣賞維多利亞港的海景,
是浪漫,
是舒暢,
是回味,
往日的點點滴滴都湧上心頭。

Fun said...

呢條題我俾好高分!!

largeheadboy said...

有冇裝下車廂入面有冇呀?

naruto said...

Ebenezer:
高手?手高無用,股高先做到

新鮮人:
將我呢篇爛野提高左品味呀

Fun:
哇!做乜突然間會𧹏我D blog,唔慣㖭

largeheadboy:
車廂入面係無架

L L said...

我都話係人C 喇,係雀 C 嘅話唯有翼手龍咯!

naruto said...

laulong:
咁真係史前嘅C啦

邪留丸~ said...

唔係密...密...密封架咩!?
有屎!?仲係雀屎!?!?!?!?

naruto said...

邪小姐:
唔係咁神奇我就唔寫啦

Anonymous said...

Article writing is also a excitement, if you know after
that you can write if not it is complicated to write.



Feel free to visit my blog; the best anti virus program

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...