Wednesday, June 8, 2011

發現灣

三日長假開始,星期六決定去愉景灣曬太陽,踢住拖去到,陰哂天呀,決定變發現之旅,睇下發現到乜?


1/發現樹上開左大朵白花


唔知花名,剩係記得當年林嘉欣拍姨媽巾廣告拎嚟做過props


2/發現金蟬脫縠,縠嚟架,隻蟬已經出左嚟,但個縠依然爪實條草喎


3/仲發現黃斑弄蝶


4/粉紅風雨蘭,都比較少見


5/小黃菊就常見,但呢張我幾鍾意


6/Y型天線草,呢幾日都見到佢


7/花叢有人淋花,呢張落湯花好凄美啊


8/又係小黃菊,頭先朵係野生,呢張係花盆嚟


9/落到沙灘,發現死魚,手掌咁大架


10/另一條死魚,仲大條,有無人知佢個名呢?


11/黃昏出番東涌,陽光至出嚟,係咪玩野呀?發現可愛狗仔雲喎


12/入必勝客食飯,出嚟去廁所見到個天好似燒著左

19 意見:

Unknown said...

美麗的晚霞,很性感...

卡臣 said...

1, 6, 11, 12<---我的心水
羅文唱:在遠方,有個灣,使我遠離俗世煩

L L said...

漂亮的發現!

largeheadboy said...

我認得 10 號條魚呀!
佢叫阿權呀!

naruto said...

cant-say-no-say-yes:
咁要留意跟住落嚟果幾篇,更性感

卡臣:
我剩係識。。。心𥚃心𥚃有個謎,難解,難計

laulong:
多謝

largeheadboy:
佢個名叫阿權?權魚?咁難明架?

TY said...

11, 12都靚呀~~ 難得近幾日個天都算幾靚..

supageti said...

白色花花,我覺得係玉蘭(不過我都係鍾意玉堂春個名多啲)。

http://www.hudong.com/wiki/%E7%8E%89%E5%85%B0%E8%8A%B1

supageti said...

順口講多句,晌日本都見到唔少玉堂春。

Ebenezer said...

林嘉欣拍姨媽巾個廣告你都仲記得?

睇嚟你都好喜歡林嘉欣拍廣告嘅姨媽巾喎!

naruto said...

TY:
係呀,所以日日出動

supageti:
有個蘭字,你都種棵啦

Ebenezer:
佢代表作得姨媽巾咋喎

ayclui said...

第一條魚叫連米
http://www.net-fishing.org/phpBB/viewtopic.php?t=4235

第二條魚叫沙鯭
http://www.net-fishing.org/phpBB/viewtopic.php?t=4093

三日假期我喺屋企"摳"虫咋...

naruto said...

ayclui:
哇!去得街市多學番嚟架?

屋企"摳"虫不如落街影下相,再唔係咪寫下blog囉,都好好玩架(我影埋影埋D相無一頭半個月都出唔哂)

supageti said...

第一條我以為係鱲魚添 ~~~

ayclui said...

大叔: 我以前成日去釣魚, 咪識囉~^^
天氣太熱先"呢"喺屋企嘆住冷氣"摳"虫啫, 今個星期六我出動去荔枝窩同鴨洲呀, 等睇相啦~

新鮮人 said...

一個咁舊又唔起眼嘅廣告你都記得,
仲要係其中的一朵花,
我覺得好神奇呀,
唔知係咪因為個product呢?

新鮮人 said...
This comment has been removed by the author.
新鮮人 said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...

supageti:
我以為係金魚㖭

ayclui:
我以前夠釣魚咯,都唔識

新鮮人:
因為當時喺旺角見到呢棵樹開左花,同期就有呢個廣告

新鮮人 said...

哦~~ 明白了。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...