Saturday, June 4, 2011

貓女與貓B的故事

上回,春天番去探貓媽,見佢身邊多左兩隻B,一隻大D,一隻細D,大細相差都幾大,其實係咪同一胎架呢?

以我呢幾個月影貓嘅經驗,大果隻應該係女,細果隻係仔嚟架(雖然未証實,但我都係叫佢阿女同阿B


先講阿B,睇下相,佢個樣超可愛啦,上面三張係三月影,當時仲好baby,好驚人;下面果張係四月影,呢張相等多好耐,琴高“僕”佢好耐先影到,我好鍾意,相片睇佢已經大左一個碼

佢個樣同之前被貓義工捉走嘅貓爸同貓BB成個餅印,一定係佢老豆被捉前留嘅種啦


頭幾次見佢好跟貓媽,所以直覺佢地係兩母子


睇下貓女,佢係啡色架,成隻豹仔咁,驚覺性超高,永遠離你十尺;細個時同細佬唔係太似樣。。。


佢又係痴住貓媽,所以無懷疑過佢地嘅關係


但自從新貓媽五月突然出現仲長駐之後,影左好多相,發現。。。阿女直頭同新貓媽成個餅印,連尾芯D pattern都一樣,尾都係間條紋(貓媽係剩色),阿仔就55波啦,究竟係各自生一隻,定係新貓媽生一雙呢?呢個係一個謎


呢兩張相係今個星期帶長鏡影嘅,兩隻野已經變左一樣大,但拉瘦左,始終係住喺山區,多左一份野性,成隻山貓咁呀而家

下星期繼續,第五隻登場,眼利嘅你喺今日呢堆相見唔見到佢呢?

18 意見:

欣宜 said...

第五隻我見到呀

卡臣 said...

子貓物語...繼續報導呀

naruto said...

欣宜:
眼利噃

卡臣:
當然會,繼續追啦

maymay said...

最後果張左一

naruto said...

Maymay:
你無睇上集,果隻係新貓媽呀;仲有一隻,搵搵啦

Ebenezer said...

嘩!一句到尾:超可愛!!

ayclui said...

貓B同貓媽一齊行果張相好得意, D 動作一樣o架~

meow said...

睇得好開心又感動,用iphone睇d相更靚,文字勝在真情。如果想探佢地,係咪可以mail你問喺邊度?

naruto said...

Eb:
超多謝支持

Ay:
果張本來叫談談情,跳跳舞

Meow:
Mail我啦,不過要行架

TY said...

兩隻小朋友都會好得意呀!希望佢地快高長大、健健康康!

星若 said...

貓得意時相又靚, 睇得我好開心!

largeheadboy said...

第一張貓女同貓 B 超可愛呀~

naruto said...

Ty:
我都希望:)

星若:
睇得開心就好啦

大頭:
係呀,超難影架

phyllis said...

阿女好似周慧豹...真係大得好快...

naruto said...

Ph:
以前都唔知貓係大得咁快,我都從佢地身上學到野

naruto said...

Ph:
以前都唔知貓係大得咁快,我都從佢地身上學到野

supageti said...

好鍾意貓媽同阿 B 果張 ~~ 卡娃依呢 ~~~ saved 我諗你唔介意過可?

naruto said...

意粉:
比張無字嘅你啦,收mail

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...