Thursday, June 30, 2011

廸欣湖影到乜呢?

1/望向天,藍天白雲藍飛機


2/踎低D,發現小香菇


3/樹底下,有把小雨傘


4/聰明葉上有滴淚珠


5/呢棵似點滿蠟燭的蛋糕


6/蝴蝶用飲筒飲緊花蜜


7/仲有綠色金龜子


8/四腳蛇肥肥“得得”,無尾架喎


9/荷花池除左有荷花,仲有蜻蜓,呢隻係紅色嘅


10/呢隻係黃黑色,但眼睛係綠色架,好型


11/仲有,水蚊喺度游蛙式,蛙出漣漪


12/荷花盛放,影左好多


13/呢張齋影個花影


14/呢張鍾意個構圖


15/點解要夏天出動影相,無勁太陽影就影唔到D花瓣透哂光啦


16/背景似幅畫,呢張我鍾意呀


17/呢張我又鍾意喎


預告:廸欣湖影到6:30pm,行去隔離嘅滴屎嚟樂園,見到乜呢?

17 意見:

Ebenezer said...

有冇入埋去廸廸尼影老鼠呢?

naruto said...

Ebenezer:
係喎,漏左㖭,要加番。。。

之後行左過去滴屎嚟,影到幾張,要寫多一篇呀

TY said...

我鍾意小香菇果兩幅...好似去左童話世界!

l.minor said...

果然好喎~

不過我諗你去果日唔多人,所以可以慢慢影,之前見其他人影果d都好多人架~

naruto said...

TY:
係呀,我咪係巨人囉

l.minor:
真係好少人喎

卡臣 said...

見到草菇屋
有無藍精靈?

naruto said...

卡臣:
有蟻咋喎

l.minor said...

你d相係corp出黎,定係真係可以zoom到咁近呀?

另外,GF3又出啦,GF2先出咗半年又出新機,對Pansonic非常失望呀!所以你冇換機,係非常正確決定

supageti said...

最 like #8,可愛いね ~~ 無左條尾,可哀相 ~~~

L L said...

嗯嗯,好靚!

maymay said...

鍾意4,7,15

best actor said...

蓮花靚到呢﹐而且鍾意聰明葉上的露珠﹐有意思。

ayclui said...

2, 4, 16 最靚~ ^^
聰明葉? 咩o黎? 未聽過嘅?

naruto said...

L.minor:
Crop得唔多,菇菇,聰明葉就用餅鏡隊到最埋,蜻蜓荷花就用長鏡

Gf2賣得唔夠好,咪速速推gf3囉

意粉:
竟然有人揀8號,我都「鄧」無尾蛇開心

劉朗:
嗯嗯靚定你靚d?

Maymay:
咁我攞呢三個no買六合彩先

Best actor:
聰明到喊左出嚟

Ayclui:
即係洋紫荊d葉囉

l.minor said...

餅鏡都唔錯呀~

邪留丸~ said...

有咁大隻四腳蛇...
unlike呀!
>_<

naruto said...

L.minor:
枝餅鏡超得架

邪小姐:
四腳蛇好卡娃姨呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...