Saturday, December 27, 2008

床底寶箱之黑膠(四)。。。白版

好耐無寫床底,以為我已經無貨?趁聖誕得閒D,再寫過

今次講一堆白版碟,唔係咁易買到架

劉天王嘅金中金,一起走過的日子/愛不完




王菲(當時仲叫王靖雯):可否抱緊我


我當年嘅偶像﹣林珊珊:為瑪利亞哭㕸的啞巴


葉蒨文:憑千個心


而家邊隻最值錢呢?你又最鍾意邊隻呢?

10 意見:

Ogake said...

黑膠碟雖然唔及CD值錢,但我估你post出來呢幾隻都有價有市的~~

Anonymous said...

可否抱緊我,唔該。

Anonymous said...

可否抱緊我 x 2

naruto said...

ogake:
夠唔夠我退休呀
我仲有幾十隻喎

karvitz/朱朋:
好大路呀

Anonymous said...

我鍾意劉華...有無"獨自去偷車"??
我仲記得歡樂今宵扮佢唱: "獨自去偷車,我日日上差館...."

naruto said...

欣宜:
無呀,我對劉華嘅音樂世界無乜興趣,呵呵

supageti said...

唔係化?林珊珊?

Anonymous said...

林珊珊唱慘情歌有一手, 日夕回味, 星之碎片等等好正嫁!

卡臣 said...

王靖雯個化妝...好80呀...LIKE!

naruto said...

卡臣:
monotune你都睇到個粧,勁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...