Thursday, December 11, 2008

快有鬼用

睇完睇下覺唔覺有咩問題?































隻貓嗌肚餓,訂咗貨,懶快咁,送大包狗糧嚟!快有鬼用咩?

16 意見:

Ogake said...

你真係細心~~
唔講都唔為意....好好笑~

Anonymous said...

有所不知, 隻狗食唔飽, 會搶埋d貓糧食嫁!

陳娃 said...

你唔明ga la .. 最近d貓鍾意食狗糧..

naruto said...

ogake:
哼!你就真係唔細心,我咁細心你都唔知

朱朋:
咁就應該送貓糧啦,兩個都有得食

www:
我覺得係呀彩玉鍾意食狗糧

Anonymous said...

奇就奇在阿彩玉都唔發覺
仲笑晒口!!

Anonymous said...

我都覺得係阿彩玉開心D。可能係彩玉買自己食都唔頂。搵隻貓過橋JET :P

Anonymous said...

點解睇唔到架...?

naruto said...

欣宜:
佢餓矇咗

karvitz:
隻貓個表情話比我知佢想食新鮮野架!

邪留丸~:
睇到喎!阿彩玉怕醜啩

阿寶 Francis said...

哈哈哈哈~!!!! 你唔講都唔覺...原來係狗糧~!!!

naruto said...

阿寶 francis:
我專睇無聊野

casper said...

你都幾...有心機架wow!!
其他事有冇咁上心...

naruto said...

casper:
無聊野會上心D

Anonymous said...

終於睇到lu~
估唔到你咁細心囉~

naruto said...

邪留丸~ :
係架!連睇宣傳易都好比心機架

卡臣 said...

偵探觀察力

naruto said...

卡臣:
咁啱睇正啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...