Thursday, December 18, 2008

簽名

預早知道工作上會見到蘇絲黃,講笑問朋友有無人想要簽名,竟然有三個人想要喎!

頭兩個我講名,阿蘇就好認真寫埋名同祝福句㖭!


第三個唔記得咗邊個話要,阿蘇又堅持一定要寫名,咁就寫咗林auntie喇,事後先知原來第三個係"朱朋",啦!林auntie,
你嘅!

15 意見:

Ogake said...

嘩哈哈~ 真係大整蠱~~
無端端做左auntie~~~哈哈哈~
快D約食飯啦~ auntie~

supageti said...

唔制呀 ~~ 你無問我既 ~~~~

naruto said...

ogake:
Auntie條X硬哂,唔知食唔食到飯喎!

supageti:
你又係FANS?

maymay said...

唔駛預我~~

casper said...

咁叫"林朱朋Auntie"好, 定叫"朱朋林Auntie"好呢?

爛 铜 said...

張張方位一样,复印机呵 !

naruto said...

maymay:
咁有邊個要預你呢?

casper:
朱硬tie 會啱D

Broken_black:
但係佢頭兩張都寫錯咗十一月呀

supageti said...

我最鍾意睇佢鬧人,哈哈 ~~~

Anonymous said...

我從來都冇問過藝人攞簽名, 估唔到咁曲線第一次比左佢...
我鐘意朱硬tie,:p

naruto said...

朱朋:
條頸軟番未?

naruto said...

supageti:
有時條街有人鬧交,我都覺得好好睇架

Leo said...

阿蘇煮咗咩過你吔呀!叫佢整味止BT嘅過你吔嘛!

maymay said...

欣宜

Anonymous said...

條頸ok啦!聽日打算睇醫生, 我細妹脊椎有遺傳病, 我可能都有...

naruto said...

Leo:
無煮野呀!懶醒

maymay:
唔係吖?

朱朋:
咁大劑?快D睇醫生

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...