Wednesday, December 3, 2008

你影人靚唔靚架

上幾回有人問我呢個問題,我自己話靚無用格,SHOW D QUALI 你睇啦!

幾年前影廣州嘅同事,評下分啦!


好喇!邊個想做model?

6 意見:

Ogake said...

有D求其渦~

Anonymous said...

我要影露3點嗰隻!

Anonymous said...

我喜歡最尾得 2 個額頭o個張,正呀!
唔該幫我影張 ... 唔該晒。

Anonymous said...

點解大叔影到啲同事咁鬼疑架...
= ="

naruto said...

ogake:
一D唔求其,好難架

肥妹欣宜:
我驚你連三點都肥大過人

karvitz:
有機會嘅

邪留丸~:
我只係影出真實嘅一面

Anonymous said...

有拍鬼片感覺, 彭氏兄弟教O架?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...