Friday, December 5, 2008

床底寶箱之史前功課(結局篇)

儲低又post得出嚟嘅唔多,呢篇已經係最後啦

呢張係第一年嘅作品,搵咗小學同學做model,佢小六移民後相隔幾年回港旅行,捉咗佢上山頂影咗呢張相,用咗tungsten film,所以偏藍


呢兩張用咗特別技術將影像移到水彩紙上,係我最鍾意嘅一個系列




呢張澳門影,用咗sepia相紙,我記得沖菲林時加多咗時間令影像contrast D,就係呢野,又多一張98分


最後出場係我第一張用相機影嘅功課,相機問阿叔借,完全唔識用,當年成班柴娃娃一齊出街影;話哂第一張,所以都有儲起


跳起嗰個,熟又熟過,交又打過,而家以經係眾人偶像LU!

12 意見:

Anonymous said...

睇唔出大叔會打交, 我估都係爭廁所引起!

Ogake said...

最後一張果個人跳得咁高~ 仲要俾你影到~
我估係佢騰空好~ 唔係你技術好~

naruto said...

朱朋:
仲要係贏嗰隻,唔好唔記得我咩星座

ogake:
一嗌曱甴,佢就跳啦

maymay said...

你個床底箱係得咁多野咋,d金銀珠寶呢?

俾眾人偶像個正面黎睇下吖~~

Anonymous said...

大叔先係我偶像呀!

naruto said...

maymay:
分開慢慢摵,下年實寫到
正面,咪喇,費事煩

玉女欣宜:
咪亂噏

Leo said...

最後嗰張未睇喼唇都覺得掂噃!

咩眾人偶象咁巴閉又咁神秘先?打交?响邊度打先?

naruto said...

Leo:
家燕姐卦
打交。。。學校

Anonymous said...

好想知~好想知~
眾人偶像...
係邊個喎~
> <

Anonymous said...

請大叔食 click

卡臣 said...

跳起果位
我估係...麥德羅
哈哈

naruto said...

卡臣:
唔係啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...