Wednesday, December 31, 2008

燈燈燈櫈。。。2008大事回顧

鳴門2008最愛。。。

電視劇。。。神探伽利略,贏千秋王子一個馬鼻
電影。。。特務卡啦蘇,好感人
漫畫。。。犬夜义結局篇,總算大團圓
動畫。。。火影忍者,捱眼瞓都要追
運動。。。羽毛球,貪佢夠狠

十大歌曲,咦!今年轉哂人喎
10.分手要狠,吳雨霏
9.永遠幾遠,王苑之
8.I miss you,陳柏宇
7.最後的三分十六,周柏豪
6.就算世界無童話,衛蘭
5.撈月亮的人,楊千嬅
4.給愛惜的人,吳浩康
3.甜蜜蜜,FIONA
2.LOVESONG,方大同
1.神呀,求求讓我睡,劉浩龍

08年正經寫blog,無諗過識到咁多人,仲接到JOB有錢賺,多謝咁多位,09繼續!

15 意見:

Ogake said...

咦~ 我都係08年見你第一面~ 哈哈哈~
新年快樂!!

casper said...

happy new year!!

Anonymous said...

09年希望可以同大叔見過~
yeah~ ^o^
新年快樂~~

Anonymous said...

哈哈~
又食咗隻"字"tim...
係"見過面"至啱~ :p

Anonymous said...

(補充) 08年有個新朵 --> 大叔
點解電視劇無我套 "畢打" 份架?? 唔開心呀

Anonymous said...

真係好K 喎!
點解係就算世界無童話而唔係你知道我在等你們分手嗎?

新年快樂喇!

supageti said...

咁都叫正經?呵呵 ~~~

祝你 09 好過 08 多多!

naruto said...

ogake:
但係一年間細咗幾個馬

casper;
你都係呀,大同

邪留丸~;
實有機嘅

欣宜:
係啦!以前叫阿朗架嘛
畢打排第三,好未

karvitz:
無人會當LOVE SONG同給愛惜的人係K歌囉

你就快高長大啦

supageti:
字字正經,唔正經只係做出嚟嘅形象,你唔係唔知吖?

Artman said...

08十大我同你得一隻歌相同...果然大家的機制好唔同...哈哈.

naruto said...

Artman:
邊隻?

Anonymous said...

幾時出08最憎及10大爛歌!
新年快樂!09身體健康!

largeheadboy said...

除咗神呀,求求讓我睡之外
其他一首都唔識啊

2009 年一切順利啊!

supageti said...

知知,哈哈,我都同師妹講你真人同o係網上完全唔同 ~~

naruto said...

朱朋:
最憎最爛可能聽一句就關機,難D喎

largeheadboy:
你聽緊八十年代歌?點會識得一首架?
你都順利呀

supageti:
新精頭,你要同我平反呀

Artman said...

最後的三分十六 - 得閒上黎我個十大啦.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...